2 weeks ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
وين حوامل بدايه الشهر التاني اجمعو هون♥️ اعطونا نصايح ونفيد بعض شو الممنوعات في الاكلات والاسكين كير بسمع انه الكبده ممنوعه والاسماك عاليه الزئبق ممنوووع تسبب تشوهات للجنين والاناناس واي شي حادق زياده المخلل ممنوع وينسون والمشروبات ال تحفز الرحم ممنوعه

10 تعليقات

العضوة: 2309570 , 2 weeks ago

اول يوم أنا بالاسبوع السادس مو حاسه بوحام ومخوفني هالشي اولادي كلهم وحامي قوي 🤕

العضوة: 2312051 , 2 weeks ago

ان شاء الله حامل ببدايه التانى الدكتور قالت البرتقال مفيد الموز والتفاح والخضروات اهتمى بشرب اللبن المبستر وعرفت ان التونه غلط واللحوم المصنعه والكبده بيقولول غلط منتجات الاسكين كير برضو غلط اللى فيها فيتامين A زى الريتينول وغسول الوجه اللى فيه حمض ساليسليك اسيد اعلى من ٢% وصبغات الشعر حتى لو مكتوب عليها خالى من الأمونيا والزيوت العطريه زى زيت الروز مارى برضو غلط الكريمات اللى فيها يوريا ممكن نستخدمها لكن مش كتير لوسيون الاطاله للشعر غلط

العضوة: 2308385 , 2 weeks ago

الله يستر صبغة شعري وأنا بشهر ثاني واناماادري 🥹🥹🥹 استودعت الله جنيني

العضوة: 2312051 , 2 weeks ago

وايضا شرب كميه كافيه من الماء

العضوة: 2312051 , 2 weeks ago

@user-2308385 خير ان شاء الله متقلقيش واستبشرى خير 🍓🩵

العضوة: 2311507 , 2 weeks ago

انتي مصريه زي بصره 😂♥️♥️♥️

العضوة: 2311824 , 2 weeks ago

انا في بداية الثاني عندي مغص اسفل بطن

العضوة: 2311507 , 2 weeks ago

وانا متلك وإحساس خنقه وعياط هسيتري بدون سبب وغثيان واحساس تقيأ

العضوة: 2300275 , 2 weeks ago

@user-2309570 ماشاءالله ا انتي معاي كم كانت آخر دوره لك

العضوة: 41478 , 2 weeks ago

زييي يجيني مغص قوووي غريب