الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة مابعد الولادة
/
ولدت من شهرين
ولدت من شهرين
2330329
2 hours ago
مرحلة مابعد الولادة
0 تعليقات
الحمد لله الكلف بيروح باقي البكيني والاندر ارم كلف كتير مش عارفه اعمل اي عشان يرجع زي ما كان لو حد عنده حل يا بنات والاسترتش مارك لونها بيغير لبني بحط زيت جوز هند بس اي رايكوا الدكتور كتبلي على كريم (فور مامي) بس بيعمل تعرق مع جرح العمليه مزعج