الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
ولاده مبكرة
ولاده مبكرة
197355
3 months ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
9 تعليقات
صبايا طمنوني بالله عليكم لولاده ببدايه اسبوع 36 بتخلي جنين يحتاج حضانه
9 تعليقات
العضوة: 2098411 ,
3 months ago
مهتمة
العضوة: 1765702 ,
3 months ago
@user-197355 انا ولدت ف لاسبوع 36 مبارح البنت مش محتاجه حضانه لكن هتقعد يوم عشان شربت ميه حوليها
العضوة: 1765702 ,
3 months ago
@user-197355 وكلي امرك لرب العالمين صلي وادعي كثير ونتي ب غرفه عمليات اقري ايه كرسي وقران وربنا هيوقف معاكي ان شالله وفتره وبتعدي حتي لو راحت حضانه احسن ليهه ويخرج الطفل سليم معافي يرب اه صحيح صعبه شويه لكن بتعدي
العضوة: 1344438 ,
3 months ago
انا بكرا ابلش باسبوع ٣٨ وصار عندي الم طلق خفيف بس خايف. اولد خايفو الطفل يحتاج حاضنة طمنوني
العضوة: 1765702 ,
3 months ago
@user-1344438 متخافيش توكلي علي الله ولو في طلق او سداده نزلت اوعي تستني طفل لقدر الله يشرب ميه ف احسن ليكي لو حسيتي ب اي حاجه شوفي دكتورتك
العضوة: 2182167 ,
3 months ago
لا عادي ما بيحتاج حضانه
العضوة: 2078342 ,
3 months ago
الاسبوع ٣٨ ممتاز م راح تحتاج حضانه إن شاء الله ربي يسهلك ويسهلنا يارب
العضوة: 1840834 ,
3 months ago
انا اول حمل لي ولدت توام اسبوع 36 الحمدلله مافيهم شي
العضوة: 61333 ,
3 months ago
اعرف كثير يولدون اول تاسع قبل لا يخلصون ٣٦ اسبوع والحمدلله مواليدهم ما حتاجوا حضانه بس يعتمد حسب الوزن وكذا
العضوة: 2098411 , 3 months ago
مهتمةالعضوة: 1765702 , 3 months ago
@user-197355 انا ولدت ف لاسبوع 36 مبارح البنت مش محتاجه حضانه لكن هتقعد يوم عشان شربت ميه حوليهاالعضوة: 1765702 , 3 months ago
@user-197355 وكلي امرك لرب العالمين صلي وادعي كثير ونتي ب غرفه عمليات اقري ايه كرسي وقران وربنا هيوقف معاكي ان شالله وفتره وبتعدي حتي لو راحت حضانه احسن ليهه ويخرج الطفل سليم معافي يرب اه صحيح صعبه شويه لكن بتعديالعضوة: 1344438 , 3 months ago
انا بكرا ابلش باسبوع ٣٨ وصار عندي الم طلق خفيف بس خايف. اولد خايفو الطفل يحتاج حاضنة طمنونيالعضوة: 1765702 , 3 months ago
@user-1344438 متخافيش توكلي علي الله ولو في طلق او سداده نزلت اوعي تستني طفل لقدر الله يشرب ميه ف احسن ليكي لو حسيتي ب اي حاجه شوفي دكتورتكالعضوة: 2182167 , 3 months ago
لا عادي ما بيحتاج حضانهالعضوة: 2078342 , 3 months ago
الاسبوع ٣٨ ممتاز م راح تحتاج حضانه إن شاء الله ربي يسهلك ويسهلنا ياربالعضوة: 1840834 , 3 months ago
انا اول حمل لي ولدت توام اسبوع 36 الحمدلله مافيهم شيالعضوة: 61333 , 3 months ago
اعرف كثير يولدون اول تاسع قبل لا يخلصون ٣٦ اسبوع والحمدلله مواليدهم ما حتاجوا حضانه بس يعتمد حسب الوزن وكذا