3 months ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
صبايا طمنوني بالله عليكم لولاده ببدايه اسبوع 36 بتخلي جنين يحتاج حضانه

9 تعليقات

العضوة: 1765702 , 3 months ago

@user-197355 انا ولدت ف لاسبوع 36 مبارح البنت مش محتاجه حضانه لكن هتقعد يوم عشان شربت ميه حوليها

العضوة: 1765702 , 3 months ago

@user-197355 وكلي امرك لرب العالمين صلي وادعي كثير ونتي ب غرفه عمليات اقري ايه كرسي وقران وربنا هيوقف معاكي ان شالله وفتره وبتعدي حتي لو راحت حضانه احسن ليهه ويخرج الطفل سليم معافي يرب اه صحيح صعبه شويه لكن بتعدي

العضوة: 1344438 , 3 months ago

انا بكرا ابلش باسبوع ٣٨ وصار عندي الم طلق خفيف بس خايف. اولد خايفو الطفل يحتاج حاضنة طمنوني

العضوة: 1765702 , 3 months ago

@user-1344438 متخافيش توكلي علي الله ولو في طلق او سداده نزلت اوعي تستني طفل لقدر الله يشرب ميه ف احسن ليكي لو حسيتي ب اي حاجه شوفي دكتورتك

العضوة: 2182167 , 3 months ago

لا عادي ما بيحتاج حضانه

العضوة: 2078342 , 3 months ago

الاسبوع ٣٨ ممتاز م راح تحتاج حضانه إن شاء الله ربي يسهلك ويسهلنا يارب

العضوة: 1840834 , 3 months ago

انا اول حمل لي ولدت توام اسبوع 36 الحمدلله مافيهم شي

العضوة: 61333 , 3 months ago

اعرف كثير يولدون اول تاسع قبل لا يخلصون ٣٦ اسبوع والحمدلله مواليدهم ما حتاجوا حضانه بس يعتمد حسب الوزن وكذا