استشيري دكتورتك
الاوميغا ثري
بس اعيد و اكرر استشيري دكتورتك اول هوا جداً كويس زوجة اخويا اخدت منه في الشهر السابع و سبحان الله ولدت ولادة مبكرة في الثامن و ماشاءالله تبارك الله حصلو وزن الجنين و صحته و الرئة جداً كويسين و مااحتاج عناية
و قالولها بسبب الاوميغا ثري
العضوة: 1866241 , 1 year ago
رفعالعضوة: 1821436 , 1 year ago
في اكلات تزيد وزن الجنين انا تجربتي معا البيض المسلوق واللبن والله حبيبتي جبت بنتي كل حجه فيه كمله مشا الله تبارك الله وكمان الفرخ تزيد وزن الجنينالعضوة: 1866241 , 1 year ago
@user-1821436 ينفع لي اني هسه بأسبوع 15يعني بشهر الرابعالعضوة: 1794770 , 1 year ago
كتري اكل موز وحليب كوكتيل هيك بسمع انو يزيد وزنالعضوة: 1866241 , 1 year ago
@user-1794770 ان شاءالله حبيبتي تسلمين على ردالعضوة: 1844548 , 1 year ago
اللي اعرف ان فيه حليب في الصيدليه خاص بزياده وزن الجنين تصرفه الدكتوره لك اسأليها عنهالعضوة: 1036126 , 1 year ago
اول مره اسمع عنوالعضوة: 1821436 , 1 year ago
ينفع انتي لاسه قدامك خمس أشهر مرحلات النمو الجنينالعضوة: 1147180 , 1 year ago
كولي موز واشربي حليب ب الافوكادو ومكسرات وتمر وان شاءالله يكبر وكمان كثري بيضالعضوة: 1674201 , 1 year ago
أنصحك بي الموزالعضوة: 1800466 , 1 year ago
انا كنت اشرب عصير موز و حليب و ثمر والحمد لله ابني كان وزني كتير حلو .طبعا اذا ما فيك سكر الحملالعضوة: 413950 , 1 year ago
استخدمي حليب خاص هو يكون للام الحامل ويساعد على زيادة وزن الجنينالعضوة: 1858652 , 1 year ago
غريبه عرفتي وزن الحنين وباقي ف وسط شهور انا زيك وسالت دكتوره قالت مو مهم وزن الجنين وماينعرف الا ف شهور الاخير ومايبان معانا صح الاف شهور الاخيره لان الججنين باقي ماكتملالعضوة: 1865478 , 1 year ago
استشيري دكتورتك الاوميغا ثري بس اعيد و اكرر استشيري دكتورتك اول هوا جداً كويس زوجة اخويا اخدت منه في الشهر السابع و سبحان الله ولدت ولادة مبكرة في الثامن و ماشاءالله تبارك الله حصلو وزن الجنين و صحته و الرئة جداً كويسين و مااحتاج عناية و قالولها بسبب الاوميغا ثريالعضوة: 1839243 , 1 year ago
بندورة تمر موز