2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
حامل اخر دوره 10 مارس وعندي وجع برجلي كلها وأيدي حتي الصوابع هل خطر ومين مر بكده وخف امتي

7 تعليقات

العضوة: 2212244 , 2 months ago

نفس الشي بذات ف صباح ما اقدر أقوم من فرش

العضوة: 2212244 , 2 months ago

بس لسه ما عملت تحليل

العضوة: 2253987 , 2 months ago

الوجع خف لما اخذت سيوله

العضوة: 1807675 , 2 months ago

خذوا مغنيسيوم

العضوة: 1799131 , 2 months ago

نفس تاريخ دورتي ونفس الوجع

العضوة: 2253987 , 2 months ago

سمعتي النبض ولا لسه

العضوة: 1594054 , 2 months ago

عندك نقس فيتامين دال ومغنسيوم نفسي كان عندي واخذتهم صرت احسن بكثير