1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
بنات انا ف بدايه الشهر السادس مش بعرف انام من وجع الحوض ف الجنب اليمين والشمال المنطقه الي ف الصوره وقولت للدكتور قالي اخد مسكن هل حد مر بالوجع ده وخد علاج جاب نتجيه ياريت تساعدوني

12 تعليقات

العضوة: 1438568 , 1 year ago

انا بعد كذا بس ماادري من ايش

العضوة: 1822128 , 1 year ago

انا نفس الشي و كل شوي لازم اقلب نومتي من الوجع لكن انا تعودت كل حملاتي يجيني نفس الوجع

العضوة: 1230306 , 1 year ago

وانا كمان هدا الوجع عندي مع اني بالرابع ليسا بس ما بعرف شو السبب ياريت اللي بتعرف تخبرنا

العضوة: 1710359 , 1 year ago

نفس انا بزبط ونحنا في ليبيا انقولو عليها الم فتيله بس مش عارفه شن علاجه

العضوة: 1830809 , 1 year ago

انا ايضا لو سمحتي شو جنس الجنين انا لسا ما عرفت

العضوة: 1816563 , 1 year ago

الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن

العضوة: 1816563 , 1 year ago

ربنا يهونها يارب ويقويك حبيبتي ويقومك يارب بالسلامه

العضوة: 1816563 , 1 year ago

الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن وكل ما االبطن تكبر هيزيد الوجع بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن

العضوة: 1816563 , 1 year ago

الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن

العضوة: 1816563 , 1 year ago

انا باخد حقنه b12 من اول الحمل كل اسبوع

العضوة: 1816563 , 1 year ago

بنوته باذن الله انا عارفه من اخر الشهر الثالث ربنا يقر عينك باللي بتتمنيه حبيبتي ويكون ف احس حال سليم معافي يارب