الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
وجع الحوض
وجع الحوض
1816563
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
12 تعليقات
بنات انا ف بدايه الشهر السادس مش بعرف انام من وجع الحوض ف الجنب اليمين والشمال المنطقه الي ف الصوره وقولت للدكتور قالي اخد مسكن هل حد مر بالوجع ده وخد علاج جاب نتجيه ياريت تساعدوني
12 تعليقات
العضوة: 1438568 ,
1 year ago
انا بعد كذا بس ماادري من ايش
العضوة: 1822128 ,
1 year ago
انا نفس الشي و كل شوي لازم اقلب نومتي من الوجع لكن انا تعودت كل حملاتي يجيني نفس الوجع
العضوة: 1230306 ,
1 year ago
وانا كمان هدا الوجع عندي مع اني بالرابع ليسا بس ما بعرف شو السبب ياريت اللي بتعرف تخبرنا
العضوة: 1710359 ,
1 year ago
نفس انا بزبط ونحنا في ليبيا انقولو عليها الم فتيله بس مش عارفه شن علاجه
العضوة: 1830809 ,
1 year ago
انا ايضا لو سمحتي شو جنس الجنين انا لسا ما عرفت
العضوة: 1844703 ,
1 year ago
افحصي b 12
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
ربنا يهونها يارب ويقويك حبيبتي ويقومك يارب بالسلامه
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن وكل ما االبطن تكبر هيزيد الوجع بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكن
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
انا باخد حقنه b12 من اول الحمل كل اسبوع
العضوة: 1816563 ,
1 year ago
بنوته باذن الله انا عارفه من اخر الشهر الثالث ربنا يقر عينك باللي بتتمنيه حبيبتي ويكون ف احس حال سليم معافي يارب
العضوة: 1438568 , 1 year ago
انا بعد كذا بس ماادري من ايشالعضوة: 1822128 , 1 year ago
انا نفس الشي و كل شوي لازم اقلب نومتي من الوجع لكن انا تعودت كل حملاتي يجيني نفس الوجعالعضوة: 1230306 , 1 year ago
وانا كمان هدا الوجع عندي مع اني بالرابع ليسا بس ما بعرف شو السبب ياريت اللي بتعرف تخبرناالعضوة: 1710359 , 1 year ago
نفس انا بزبط ونحنا في ليبيا انقولو عليها الم فتيله بس مش عارفه شن علاجهالعضوة: 1830809 , 1 year ago
انا ايضا لو سمحتي شو جنس الجنين انا لسا ما عرفتالعضوة: 1844703 , 1 year ago
افحصي b 12العضوة: 1816563 , 1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكنالعضوة: 1816563 , 1 year ago
ربنا يهونها يارب ويقويك حبيبتي ويقومك يارب بالسلامهالعضوة: 1816563 , 1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن وكل ما االبطن تكبر هيزيد الوجع بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكنالعضوة: 1816563 , 1 year ago
الدكتور قالي وجع طبيعي بس جايلك بدري اوي وقالي اخد باندول الازرق مسكن بس انا كنت عاوزه علاج مش مسكنالعضوة: 1816563 , 1 year ago
انا باخد حقنه b12 من اول الحمل كل اسبوعالعضوة: 1816563 , 1 year ago
بنوته باذن الله انا عارفه من اخر الشهر الثالث ربنا يقر عينك باللي بتتمنيه حبيبتي ويكون ف احس حال سليم معافي يارب