الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
هل التقلصات اسفل البطن في الشهر الخامس تعتبر طبيعيه ؟
هل التقلصات اسفل البطن في الشهر الخامس تعتبر طبيعيه ؟
1886246
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
1 تعليقات
اشعر بتقلصات اسفل البطن وانا في نهاية الخامس
1 تعليقات
العضوة: 812576 ,
1 year ago
انا كمان عندي تقلصات من بداية الحمل اول الرابع دكتورة كتبت لي فاسكولار نصف قرص صبح و ليل اسالي دكتورتك عنه ضروري
العضوة: 812576 , 1 year ago
انا كمان عندي تقلصات من بداية الحمل اول الرابع دكتورة كتبت لي فاسكولار نصف قرص صبح و ليل اسالي دكتورتك عنه ضروري