2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
صبايا عطوني حل للغثيان ماروم اكل شى ابد🫩

5 تعليقات

العضوة: 1971050 , 2 months ago

نفس وضعش حاليا كلي مكسرات ولا علوك

العضوة: 2261197 , 2 months ago

علكه بس الي تجي مثل الحجر مادري وش تسمونها حنا نسميها علكة بخور

العضوة: 2259874 , 2 months ago

لونها ابيض وجايةبمرورة نسميها لوبان

العضوة: 2211806 , 2 months ago

أنا كمان زايك اول 3 شهور نزل وزني وحصلي فقر مكنتش باكل خالص بس الدكتوره كتبتلي برشام حلو جدا لو حابه اقولك اسمو