2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
يابنات هو ممكن نوع الجنين يبان في اخر الشهر التاني اصل الدكتور بيقولي بنت ومتأكد اوووووي الاسبوع اللي فات كنت لسه فاضلي يوم واخش الشهر التالت حد حصله كده

10 تعليقات

العضوة: 2150030 , 2 months ago

⁉️⁉️⁉️⁉️

العضوة: 2238723 , 2 months ago

والله انا مستغربه اصلا انا زيك حيرانه

العضوة: 2261126 , 2 months ago

أنا بيبين معي هالشهر الخامس نهايته

العضوة: 2238723 , 2 months ago

انا والله دكتور قالي ولد وانا احس بنت ولله احترت ومليت وانا في الاسبوع 14

العضوة: 2244674 , 2 months ago

شوفو لي بنت او ولد

العضوة: 2150030 , 2 months ago

الدكتور قالك بدري برده

العضوة: 2150030 , 2 months ago

انا مش بعرف والله

العضوة: 2150030 , 2 months ago

ربنا يرزق بالي تتمنيه يارب ♥️