الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
نوع الجنين
نوع الجنين
2150030
2 months ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
10 تعليقات
يابنات هو ممكن نوع الجنين يبان في اخر الشهر التاني اصل الدكتور بيقولي بنت ومتأكد اوووووي الاسبوع اللي فات كنت لسه فاضلي يوم واخش الشهر التالت حد حصله كده
10 تعليقات
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
⁉️⁉️⁉️⁉️
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
⁉️
العضوة: 2238723 ,
2 months ago
والله انا مستغربه اصلا انا زيك حيرانه
العضوة: 2261126 ,
2 months ago
أنا بيبين معي هالشهر الخامس نهايته
العضوة: 2238723 ,
2 months ago
انا والله دكتور قالي ولد وانا احس بنت ولله احترت ومليت وانا في الاسبوع 14
العضوة: 2244674 ,
2 months ago
شوفو لي بنت او ولد
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
الدكتور قالك بدري برده
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
انا مش بعرف والله
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
ربنا يرزق بالي تتمنيه يارب ♥️
العضوة: 2150030 ,
2 months ago
علي خير يارب
العضوة: 2150030 , 2 months ago
⁉️⁉️⁉️⁉️العضوة: 2150030 , 2 months ago
⁉️العضوة: 2238723 , 2 months ago
والله انا مستغربه اصلا انا زيك حيرانهالعضوة: 2261126 , 2 months ago
أنا بيبين معي هالشهر الخامس نهايتهالعضوة: 2238723 , 2 months ago
انا والله دكتور قالي ولد وانا احس بنت ولله احترت ومليت وانا في الاسبوع 14العضوة: 2244674 , 2 months ago
شوفو لي بنت او ولدالعضوة: 2150030 , 2 months ago
الدكتور قالك بدري بردهالعضوة: 2150030 , 2 months ago
انا مش بعرف واللهالعضوة: 2150030 , 2 months ago
ربنا يرزق بالي تتمنيه يارب ♥️العضوة: 2150030 , 2 months ago
علي خير يارب