1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
ممكن يبان النوع

14 تعليقات

العضوة: 1852193 , 1 year ago

وانا كمان شفت كدا انها بنوته بس الدكتور قالي مش واضح مش عارفه ليه

العضوة: 1852193 , 1 year ago

يارب تكون بنت لان الدكتور قالي مش واضح لسه وتعالي بعد اسبوعين والسونار ده كان ليا اسبوع ف الرابع يعني المفروض يبان ادعيلي تكون بنوته🥰💗

العضوة: 1898345 , 1 year ago

ممكن تشوفون واضح ؟

العضوة: 1852193 , 1 year ago

تقريبا البيبي لاف ضهرو لو في صوره لبين الرجل ممكن يبان

العضوة: 1852193 , 1 year ago

انتي ف اي شهر؟

العضوة: 1852193 , 1 year ago

غالبا بنوته...ايه قالتلك الدكتوره

العضوة: 1852193 , 1 year ago

لو في صوره بين الرجلين نزليها

العضوة: 1837256 , 1 year ago

حتى انا ما اعرف شو معي تو ادخل شهر سادس . بس اتوقع بنت من الزحام وتعب

العضوة: 1887625 , 1 year ago

شوفي هذي صوره ربي يسعدكم بنت او ولد

العضوة: 1852193 , 1 year ago

صغير جدا ..بس اتوقع ولد