1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
حامل ولدي ألم في جرح العمليه القيصريه هل اغامر بالولاده الطبيعيه مع العلم اني حملت بعد الولادة القيصريه ب 4 اشهر فقط

1 تعليقات

العضوة: 1867711 , 1 year ago

حببتي مفيش اي طبيب راح يولدك ولدة طبيعية وانتي مفتش علي الولادة القيصرية سنتين حببتي الله يسهل ولدتكي حببتي