الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
نزيف
نزيف
2054103
1 year ago
مرحلة الولادة
5 تعليقات
بنات السلام عليكم أنا في الشهر التاسع وبكريه نزل عندي دم بقع كدا مش كتير وكنت لسه عامله علاقه بالليل بس ماحصليش كدا قبل كدا من ساعه ما دخلت التاسع وحاسه نفسي كان البريود قربت ممكن حد يفيدني
5 تعليقات
العضوة: 1895381 ,
1 year ago
ممكن ولادة روحي اكشفي
العضوة: 1983532 ,
1 year ago
ممكن ولاده روحي اكشفي ضروري وطمنينا
العضوة: 2045257 ,
1 year ago
ممكن السداده نزلت
العضوة: 2054103 ,
1 year ago
كان عندي الام البريود طول اليوم بعدين انهاردة مفيش حاجه خالص الدكتور قالتلي غالبا دي ولادة لو جالك طلق كل خمس دقايق روحي ع المستشفي
العضوة: 1983532 ,
1 year ago
عملتي ايه
العضوة: 1895381 , 1 year ago
ممكن ولادة روحي اكشفيالعضوة: 1983532 , 1 year ago
ممكن ولاده روحي اكشفي ضروري وطمنيناالعضوة: 2045257 , 1 year ago
ممكن السداده نزلتالعضوة: 2054103 , 1 year ago
كان عندي الام البريود طول اليوم بعدين انهاردة مفيش حاجه خالص الدكتور قالتلي غالبا دي ولادة لو جالك طلق كل خمس دقايق روحي ع المستشفيالعضوة: 1983532 , 1 year ago
عملتي ايه