امبارح عملت سونار ظهر كيس وجواه جنين لكن من غير نبض الدكتور قال حمل شهر و 9 ايام وطلب تحليل رقمي واعيده بعد يومين وقال 50 ف الميه يكمل و50 ف الميه لا طمنوني النبض كده اتاخر فعلا
@user-2253987 بدري عليك ليش الدكتور يخوفك
انا لمن رحت الاسبوع السادس ماكان فيه جنين ولا نبض مابان الا بالاسبوع الثامن الجنين كان نقطه وقتها
لاتخافي والله مره حزنت ليش اصلا تروحي تسوي سونار بدري كذا
المفروض خلاص الوحده ماتروح تسوي سونار الا على الاسبوع الثامن او التاسع عشان ماتقلق نفسها ومره وحده تشوف الجنين واضح وتسمع النبض
مو شرط النبض والبيبي يبانو بالأسبوع السادس
حبيبتي دكتورتك هاي لازم تغيريها لأنو غباء الي بتحكيه .. غالبية الناس مايبين النبض عندن للاسبوع السابع والثامن احيانا بالسادس ممكن مايبين الجنين حتى عم تخوفك بلا سبب
العضوة: 2196127 , 1 month ago
ياختي االنبض يبان 40يوم من الحمل شهر وزيدي عشرة ايامالعضوة: 2253987 , 1 month ago
انا كده 39 يوم ومظهرش نبضالعضوة: 2196127 , 1 month ago
ان شاءالله خير ياختي اصبري يومين وروحي لعند الدكتوره وتشوف النبض ان شاءالله يظهر وتبشرينا ادعي الدعاء مافي احلا منهالعضوة: 2253987 , 1 month ago
ونعم بالله انا مش مبطله عياطالعضوة: 2168629 , 1 month ago
انت لسه في الاسبوع السادس معاك لحد الاسبوع التامن لظهور النبض وفيه ناس بتطول كمانالعضوة: 2168629 , 1 month ago
استني اسبوع او اتنين وروحي تاني لدكتورة مختلفةالعضوة: 2253987 , 1 month ago
هعمل التحليل الرقمي واشوف المشكله اني باخد حقن كلكزانالعضوة: 2150319 , 1 month ago
@user-2253987 بدري عليك ليش الدكتور يخوفك انا لمن رحت الاسبوع السادس ماكان فيه جنين ولا نبض مابان الا بالاسبوع الثامن الجنين كان نقطه وقتها لاتخافي والله مره حزنت ليش اصلا تروحي تسوي سونار بدري كذا المفروض خلاص الوحده ماتروح تسوي سونار الا على الاسبوع الثامن او التاسع عشان ماتقلق نفسها ومره وحده تشوف الجنين واضح وتسمع النبض مو شرط النبض والبيبي يبانو بالأسبوع السادسالعضوة: 2253987 , 1 month ago
علشان انا باخد حقن كلكزان ف كنت لازم اروح بدري علشان يكتبلي هامشي ازاي عليها وكدهالعضوة: 1914601 , 1 month ago
حبيبتي دكتورتك هاي لازم تغيريها لأنو غباء الي بتحكيه .. غالبية الناس مايبين النبض عندن للاسبوع السابع والثامن احيانا بالسادس ممكن مايبين الجنين حتى عم تخوفك بلا سببالعضوة: 2253987 , 1 month ago
انا آخره دوره 10 مارس وعمر الجنين اصغل اسبوعين عن حساب اخر دوره ف ممكن علشان كده مش مطمنيالعضوة: 2253987 , 1 month ago
كان لازم اروح بدري لأن باخد حقن كلكزان ف الحمل