1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
امبارح عملت سونار ظهر كيس وجواه جنين لكن من غير نبض الدكتور قال حمل شهر و 9 ايام وطلب تحليل رقمي واعيده بعد يومين وقال 50 ف الميه يكمل و50 ف الميه لا طمنوني النبض كده اتاخر فعلا

12 تعليقات

العضوة: 2196127 , 1 month ago

ياختي االنبض يبان 40يوم من الحمل شهر وزيدي عشرة ايام

العضوة: 2253987 , 1 month ago

انا كده 39 يوم ومظهرش نبض

العضوة: 2196127 , 1 month ago

ان شاءالله خير ياختي اصبري يومين وروحي لعند الدكتوره وتشوف النبض ان شاءالله يظهر وتبشرينا ادعي الدعاء مافي احلا منه

العضوة: 2253987 , 1 month ago

ونعم بالله انا مش مبطله عياط

العضوة: 2168629 , 1 month ago

انت لسه في الاسبوع السادس معاك لحد الاسبوع التامن لظهور النبض وفيه ناس بتطول كمان

العضوة: 2168629 , 1 month ago

استني اسبوع او اتنين وروحي تاني لدكتورة مختلفة

العضوة: 2253987 , 1 month ago

هعمل التحليل الرقمي واشوف المشكله اني باخد حقن كلكزان

العضوة: 2150319 , 1 month ago

@user-2253987 بدري عليك ليش الدكتور يخوفك انا لمن رحت الاسبوع السادس ماكان فيه جنين ولا نبض مابان الا بالاسبوع الثامن الجنين كان نقطه وقتها لاتخافي والله مره حزنت ليش اصلا تروحي تسوي سونار بدري كذا المفروض خلاص الوحده ماتروح تسوي سونار الا على الاسبوع الثامن او التاسع عشان ماتقلق نفسها ومره وحده تشوف الجنين واضح وتسمع النبض مو شرط النبض والبيبي يبانو بالأسبوع السادس

العضوة: 2253987 , 1 month ago

علشان انا باخد حقن كلكزان ف كنت لازم اروح بدري علشان يكتبلي هامشي ازاي عليها وكده

العضوة: 1914601 , 1 month ago

حبيبتي دكتورتك هاي لازم تغيريها لأنو غباء الي بتحكيه .. غالبية الناس مايبين النبض عندن للاسبوع السابع والثامن احيانا بالسادس ممكن مايبين الجنين حتى عم تخوفك بلا سبب

العضوة: 2253987 , 1 month ago

انا آخره دوره 10 مارس وعمر الجنين اصغل اسبوعين عن حساب اخر دوره ف ممكن علشان كده مش مطمني

العضوة: 2253987 , 1 month ago

كان لازم اروح بدري لأن باخد حقن كلكزان ف الحمل