الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
مين معايا يابنات نتابع الولادة مع بعض مش عارفه حد هنا
مين معايا يابنات نتابع الولادة مع بعض مش عارفه حد هنا
1765459
3 months ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
8 تعليقات
تعالو نجتمع بعض
8 تعليقات
العضوة: 1765459 ,
3 months ago
رفع
العضوة: 1632833 ,
3 months ago
انا ٣٤ اسبوع ويوم شو في عندك اعراض عم بجيني مغص ووجع ضهر رحت المستشفى طلع من الالتهابات 🥺
العضوة: 2114270 ,
3 months ago
انا زيك بس لسه الراس فوق و اخاف تكون قيصرية
العضوة: 1765459 ,
3 months ago
متخافيش لو ليكي ولادة سابقه طبيعي بتنزل من الأسبوع ٣٧ او ٣٨ متخافيش
العضوة: 1765459 ,
3 months ago
انا ظهري وجع رهيب راحت لدكتور الاسبوع الماضي قالت مياه نقص واليوم مع زيارة تانيه ربي يقومنا بسلامه
العضوة: 1765459 ,
2 months ago
انا ولدت قيصريه بعد ٣ طبيعي 😔😔
العضوة: 156308 ,
2 months ago
@user-1765459 الحمدلله على سلامتك و مبروك ألف مبروك ..
العضوة: 2250651 ,
2 months ago
السلام عليكم شلونكم يا بنات اني اخر نهار العيد غسلت من الدوره والبرنامج اللي عندي قام يحسب لي الى خمس اسابيع ويوم واريد اعرف اني حامل ولا لا ترد لي عالسريع اذا تعرفين،333333
العضوة: 1765459 , 3 months ago
رفعالعضوة: 1632833 , 3 months ago
انا ٣٤ اسبوع ويوم شو في عندك اعراض عم بجيني مغص ووجع ضهر رحت المستشفى طلع من الالتهابات 🥺العضوة: 2114270 , 3 months ago
انا زيك بس لسه الراس فوق و اخاف تكون قيصريةالعضوة: 1765459 , 3 months ago
متخافيش لو ليكي ولادة سابقه طبيعي بتنزل من الأسبوع ٣٧ او ٣٨ متخافيشالعضوة: 1765459 , 3 months ago
انا ظهري وجع رهيب راحت لدكتور الاسبوع الماضي قالت مياه نقص واليوم مع زيارة تانيه ربي يقومنا بسلامهالعضوة: 1765459 , 2 months ago
انا ولدت قيصريه بعد ٣ طبيعي 😔😔العضوة: 156308 , 2 months ago
@user-1765459 الحمدلله على سلامتك و مبروك ألف مبروك ..العضوة: 2250651 , 2 months ago
السلام عليكم شلونكم يا بنات اني اخر نهار العيد غسلت من الدوره والبرنامج اللي عندي قام يحسب لي الى خمس اسابيع ويوم واريد اعرف اني حامل ولا لا ترد لي عالسريع اذا تعرفين،333333