3 months ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
تعالو نجتمع بعض

8 تعليقات

العضوة: 1632833 , 3 months ago

انا ٣٤ اسبوع ويوم شو في عندك اعراض عم بجيني مغص ووجع ضهر رحت المستشفى طلع من الالتهابات 🥺

العضوة: 2114270 , 3 months ago

انا زيك بس لسه الراس فوق و اخاف تكون قيصرية

العضوة: 1765459 , 3 months ago

متخافيش لو ليكي ولادة سابقه طبيعي بتنزل من الأسبوع ٣٧ او ٣٨ متخافيش

العضوة: 1765459 , 3 months ago

انا ظهري وجع رهيب راحت لدكتور الاسبوع الماضي قالت مياه نقص واليوم مع زيارة تانيه ربي يقومنا بسلامه

العضوة: 1765459 , 2 months ago

انا ولدت قيصريه بعد ٣ طبيعي 😔😔

العضوة: 156308 , 2 months ago

@user-1765459 الحمدلله على سلامتك و مبروك ألف مبروك ..

العضوة: 2250651 , 2 months ago

السلام عليكم شلونكم يا بنات اني اخر نهار العيد غسلت من الدوره والبرنامج اللي عندي قام يحسب لي الى خمس اسابيع ويوم واريد اعرف اني حامل ولا لا ترد لي عالسريع اذا تعرفين،333333