بصي هي بتفرق من وحده لتانيه لكن أنا هقولك اعراضي لما كنت حامل بتلات بنات ال عندى
اول حاجه الغيثان والقئ كتير كتيييير وانا لسه عل السرير اصلا 😂😂
وتاني شي لو وقفت وقت طويل يغمي عليا
وتالت حاجه اكل مسكر كتييير وكره اى اكل عموما مكنتش بحب اكل نهائي وبطني مكنتش باينه لحد ماجيت أولد صغيره يعني ومكنش بيطلع في جسمي شعر خااالص خفيف جدا جدا ولما كنت اشم ريحه لبن بيض شريه لحم او فراخ القئ وبس كده ياستي دي اعراض يارب اكون فيدتك ويارب يراضيكي بال انتي عايزاه
حكيتي عني وعندي ٣بنات ماشاءالله واضيف عليك تشنج بالرجل من السابع واكره العطور اي عطراي صابون حمام اي شي به عطراشمه علي طول استفرغ ودقات قلب ونفس طالع وحبوب بالوجه وشكلي كئييب يكون زابل ومااقدر اهتم باي شي بنفسي وكل صباح استفرغ
أنا حملت بثلاثه اولاد الله يحفظهم صعب وحامي بطريقه مو طبيعيه لدرجه عندي أولد مرتين ولا اشهر بغثيان الحمل حتى ولو مره اول واحد الوحام جلس وغثيان لين سابع والله كنت لسى لقمه بحلقي ما نزلت زي ناس استفرغ طووووول اليووووم مو صباح بس اكره أضوء اكره زوجي اكره العطور تصدقي ولدي الله يحفظه عمره الان عشره سنوات الان لو اشم عطور أيام زواجي يجيني غثيان أنا حملت بعد زواجي بشهر عشان كذا قلت كرهت كل عطوري الان لما اشم عشان أتذكر أيام زواجي تنقلب معدتي معني مو حامل هههههههه والثنين البقين قوي برضو بس صراحه مش زي الأول صح كمان اتوحمت في الأول على فلفل وابني وسطاني جوافه وابني الخير بسبوسه حلويات يعني والله يرزقك ما تشتهي ويرزقني ببنوته
العضوة: 2241178 , 2 months ago
بصي هي بتفرق من وحده لتانيه لكن أنا هقولك اعراضي لما كنت حامل بتلات بنات ال عندى اول حاجه الغيثان والقئ كتير كتيييير وانا لسه عل السرير اصلا 😂😂 وتاني شي لو وقفت وقت طويل يغمي عليا وتالت حاجه اكل مسكر كتييير وكره اى اكل عموما مكنتش بحب اكل نهائي وبطني مكنتش باينه لحد ماجيت أولد صغيره يعني ومكنش بيطلع في جسمي شعر خااالص خفيف جدا جدا ولما كنت اشم ريحه لبن بيض شريه لحم او فراخ القئ وبس كده ياستي دي اعراض يارب اكون فيدتك ويارب يراضيكي بال انتي عايزاهالعضوة: 2241178 , 2 months ago
وحاجه كمان الحركه كانت عندى من التالت وكانت متل رفرفه كده وكنت كاره جوزى جدا جداالعضوة: 1898540 , 2 months ago
تسلمي حبيبتي طبعا استفدت كتير شكر ممكن اعرف القي والاغماء بعد الاسبوع الكام؟العضوة: 1806512 , 2 months ago
حسب خبرتكن بكيس الحملالعضوة: 2066183 , 2 months ago
حكيتي عني وعندي ٣بنات ماشاءالله واضيف عليك تشنج بالرجل من السابع واكره العطور اي عطراي صابون حمام اي شي به عطراشمه علي طول استفرغ ودقات قلب ونفس طالع وحبوب بالوجه وشكلي كئييب يكون زابل ومااقدر اهتم باي شي بنفسي وكل صباح استفرغالعضوة: 1898540 , 2 months ago
الاستفراغ من الشهر الكامالعضوة: 2066183 , 2 months ago
من قبلي ماااحلل هههههههه ماابالغ معك علي طول من اول شهرايام الغيابالعضوة: 2241178 , 2 months ago
@user-1898540 من اول لما كنت اعرف اني حامل يشتغل عندى القئ والغماءالعضوة: 1864796 , 2 months ago
@user-1898540 بنت وحام صعبب جدااااالعضوة: 1594054 , 2 months ago
سبحان الله العظيم عندي اعراض بنت واحس ولد يارب يارب تجيب لي لي فخاطري بنت سليمة معافاة تجعلها من نصيب هالمرة يارب يارب دعواتكم لي يجبر ربنا بخاطريالعضوة: 2241178 , 2 months ago
@user-1594054 ربي يراضي قلبك ببنوته جميله كامله الخلق والخلقه وسليمه معافيه يارب العالمين 🤲❤️❤️العضوة: 1594054 , 2 months ago
امين ياعمري الله يسعدك ويعطيك يلي فخاطرك أنا نفسيتي جد تعبانة وكارهة نفسي الله يجبرنيالعضوة: 2241178 , 2 months ago
@user-1594054 والله ربي هيعطيكي ال بتتمنيه أن شاءالله اللهم امين يارب العالمين 🤲❤️العضوة: 2253833 , 2 months ago
أنا حملت بثلاثه اولاد الله يحفظهم صعب وحامي بطريقه مو طبيعيه لدرجه عندي أولد مرتين ولا اشهر بغثيان الحمل حتى ولو مره اول واحد الوحام جلس وغثيان لين سابع والله كنت لسى لقمه بحلقي ما نزلت زي ناس استفرغ طووووول اليووووم مو صباح بس اكره أضوء اكره زوجي اكره العطور تصدقي ولدي الله يحفظه عمره الان عشره سنوات الان لو اشم عطور أيام زواجي يجيني غثيان أنا حملت بعد زواجي بشهر عشان كذا قلت كرهت كل عطوري الان لما اشم عشان أتذكر أيام زواجي تنقلب معدتي معني مو حامل هههههههه والثنين البقين قوي برضو بس صراحه مش زي الأول صح كمان اتوحمت في الأول على فلفل وابني وسطاني جوافه وابني الخير بسبوسه حلويات يعني والله يرزقك ما تشتهي ويرزقني ببنوته