2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
علامات الحمل ف بنت ايه يابنات؟؟؟

14 تعليقات

العضوة: 2241178 , 2 months ago

بصي هي بتفرق من وحده لتانيه لكن أنا هقولك اعراضي لما كنت حامل بتلات بنات ال عندى اول حاجه الغيثان والقئ كتير كتيييير وانا لسه عل السرير اصلا 😂😂 وتاني شي لو وقفت وقت طويل يغمي عليا وتالت حاجه اكل مسكر كتييير وكره اى اكل عموما مكنتش بحب اكل نهائي وبطني مكنتش باينه لحد ماجيت أولد صغيره يعني ومكنش بيطلع في جسمي شعر خااالص خفيف جدا جدا ولما كنت اشم ريحه لبن بيض شريه لحم او فراخ القئ وبس كده ياستي دي اعراض يارب اكون فيدتك ويارب يراضيكي بال انتي عايزاه

العضوة: 2241178 , 2 months ago

وحاجه كمان الحركه كانت عندى من التالت وكانت متل رفرفه كده وكنت كاره جوزى جدا جدا

العضوة: 1898540 , 2 months ago

تسلمي حبيبتي طبعا استفدت كتير شكر ممكن اعرف القي والاغماء بعد الاسبوع الكام؟

العضوة: 1806512 , 2 months ago

حسب خبرتكن بكيس الحمل

العضوة: 2066183 , 2 months ago

حكيتي عني وعندي ٣بنات ماشاءالله واضيف عليك تشنج بالرجل من السابع واكره العطور اي عطراي صابون حمام اي شي به عطراشمه علي طول استفرغ ودقات قلب ونفس طالع وحبوب بالوجه وشكلي كئييب يكون زابل ومااقدر اهتم باي شي بنفسي وكل صباح استفرغ

العضوة: 1898540 , 2 months ago

الاستفراغ من الشهر الكام

العضوة: 2066183 , 2 months ago

من قبلي ماااحلل هههههههه ماابالغ معك علي طول من اول شهرايام الغياب

العضوة: 2241178 , 2 months ago

@user-1898540 من اول لما كنت اعرف اني حامل يشتغل عندى القئ والغماء

العضوة: 1864796 , 2 months ago

@user-1898540 بنت وحام صعبب جداااا

العضوة: 1594054 , 2 months ago

سبحان الله العظيم عندي اعراض بنت واحس ولد يارب يارب تجيب لي لي فخاطري بنت سليمة معافاة تجعلها من نصيب هالمرة يارب يارب دعواتكم لي يجبر ربنا بخاطري

العضوة: 2241178 , 2 months ago

@user-1594054 ربي يراضي قلبك ببنوته جميله كامله الخلق والخلقه وسليمه معافيه يارب العالمين 🤲❤️❤️

العضوة: 1594054 , 2 months ago

امين ياعمري الله يسعدك ويعطيك يلي فخاطرك أنا نفسيتي جد تعبانة وكارهة نفسي الله يجبرني

العضوة: 2241178 , 2 months ago

@user-1594054 والله ربي هيعطيكي ال بتتمنيه أن شاءالله اللهم امين يارب العالمين 🤲❤️

العضوة: 2253833 , 2 months ago

أنا حملت بثلاثه اولاد الله يحفظهم صعب وحامي بطريقه مو طبيعيه لدرجه عندي أولد مرتين ولا اشهر بغثيان الحمل حتى ولو مره اول واحد الوحام جلس وغثيان لين سابع والله كنت لسى لقمه بحلقي ما نزلت زي ناس استفرغ طووووول اليووووم مو صباح بس اكره أضوء اكره زوجي اكره العطور تصدقي ولدي الله يحفظه عمره الان عشره سنوات الان لو اشم عطور أيام زواجي يجيني غثيان أنا حملت بعد زواجي بشهر عشان كذا قلت كرهت كل عطوري الان لما اشم عشان أتذكر أيام زواجي تنقلب معدتي معني مو حامل هههههههه والثنين البقين قوي برضو بس صراحه مش زي الأول صح كمان اتوحمت في الأول على فلفل وابني وسطاني جوافه وابني الخير بسبوسه حلويات يعني والله يرزقك ما تشتهي ويرزقني ببنوته