1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
فى حدا بنهاية الشهر الخامس وراح يبدا الشهر السادس ويولد ع شهر 2 ولا ما فى

6 تعليقات

العضوة: 1698618 , 1 year ago

انا ان شاء الله ربي يتمم عليكي وعليا بالخير يا رب

العضوة: 1884444 , 1 year ago

انا باذن الله ربنا يتمم لينا بخير

العضوة: 1866020 , 1 year ago

إن شاء الله ربنا يكملنا علي خير

العضوة: 1829799 , 1 year ago

اللهم امين يارب مين اشترا لبس للبيى وقرر الاسم ولا متلى مابدات باي شئ 😢

العضوة: 1829799 , 1 year ago

@user-1698618 قررتى اسم،للبيبى ولا،

العضوة: 1829799 , 1 year ago

@user-1884444 امين يارب،معك صبى ولا بنت