1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
جماعة حد يعرف اجيب ايه للبيبي لبس وحاجات وكده لاني لسه اول بيبي بالنسبة ليا هو ولد وهولد باذن الله في شهر ٢

4 تعليقات

العضوة: 1779010 , 1 year ago

حيبي لبس داخلي 7 حبات حتستهلكيه جدا وكمان جيبي لبسة كامله 5حبات وطاقيع وشراب وغطا الراس ومهاد الي بيلفو بيبي فيه وبطانيه وسرير وبانيو للبيبي عشان لما تحمميه وكمان اغراضه الشاور وكريم تسلخات سودو كريم ولبسه حلوة كذا تلبسيه قدام الناس ولبسه تلبسيه لما تطلعي من المستشفى

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1779010 تسلميلي 🌺🌺

العضوة: 1847347 , 1 year ago

تولدي بالخير والسلامه يارب في كثير فيديوهات في اليوتيوب اكتبي عندك مشتريات البيبي بتستفيدي كثير منهم

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1847347 تسلميلي هفتح اشوفهم كده