يابنات انا حاليا في نص الرابع وانا ف اخر الثالث الدكتورة قالت الجنين صغير ومش هتعرف تقولي النوع لما ادخل الرابع هتقول
لما روحت ف اول الرابع قالت الجنين قافل رجله
وكل قال اللي بيقفل رجله بيكون بنت
روحت ف نص الرابع لدكتورة تاني بس احس السونار عندها مش جيد زي الاولى
قالت ٧٠ ٪ ولد مش بنت
قالولي انه لو ولد كانت اكدت لان الولد يبان بدري واكيد بنت
وانا محتارة وهموت واعرف النوع 😭
انتوا ايه رأيكم عادي يكون ولد ولسه مش باين اكيد؟
العضوة: 1218503 , 1 year ago
Upالعضوة: 692105 , 1 year ago
بفحص الاعضاء بتتأكدي ان شاء الله ولأنه مسكر اجريه مش شرط بنت عادي حتى الولد كتير مرات بكون مسكر اجريهالعضوة: 1218503 , 1 year ago
يعني ايه فحص الاعضاء؟العضوة: 1215693 , 1 year ago
انا عملت بآخر الرابع وقالت لي احتمال ٧٠ ولد وطلع صح ولد في بعض الدكاترة م تحب تأكد لين تدخلي السابعالعضوة: 1218503 , 1 year ago
تمام يعني طبيعي في دكاترة فالرابع ما تاكد النوع يارب بس اتاكد واطمن وكله خير ونعمة من اللهالعضوة: 1218503 , 1 year ago
Upالعضوة: 1323210 , 1 year ago
لا عادي ماله علاقه بنت ولا ولد اعرف ثنتين ماعرفو انه ولد لين تقدمت الشهور وحده عرفت بالسابع و الثانيه بالخامس يعني مو شرط الولد يبين بدريالعضوة: 1746458 , 1 year ago
اني في سادس قالت لي مسكر رجوله وفي تاسع عطتني احتمال بنت وولدت قبل اسبوع وجبت ولدالعضوة: 1659761 , 1 year ago
انا بحملي اللي راح معي ولد وبالسابع رحت لدكتوره غير قالت قافل رجليه بنت قلت لا ولد اكيد لاني مسويه الفور دي قالت اوكي بس لانه مقفل مو باين شي فكرته بنت وهو ولدالعضوة: 1218503 , 1 year ago
والله كله شككني ف كلام الدكتورة والسونار ويقولو الولد يبان ع طول والبنت هي اللي تقفل رجلها وكمان السونار ما عطاني تاكيد ف محتارة هو كله خير ونعمة بس والله متشوقة اعرف 😅العضوة: 1218503 , 1 year ago
الله يباركلك فيه ويجعله ذرية صالحة يارب ❤️العضوة: 1218503 , 1 year ago
ما عشان كده بيقولوا انه بنت بس كلام الناس مش الدكتورة بس عادي حتى الولد بيقفل رجله اهوالعضوة: 1989362 , 1 year ago
بشري شصار عليك