1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
يابنات انا حاليا في نص الرابع وانا ف اخر الثالث الدكتورة قالت الجنين صغير ومش هتعرف تقولي النوع لما ادخل الرابع هتقول لما روحت ف اول الرابع قالت الجنين قافل رجله وكل قال اللي بيقفل رجله بيكون بنت روحت ف نص الرابع لدكتورة تاني بس احس السونار عندها مش جيد زي الاولى قالت ٧٠ ٪ ولد مش بنت قالولي انه لو ولد كانت اكدت لان الولد يبان بدري واكيد بنت وانا محتارة وهموت واعرف النوع 😭 انتوا ايه رأيكم عادي يكون ولد ولسه مش باين اكيد؟

13 تعليقات

العضوة: 692105 , 1 year ago

بفحص الاعضاء بتتأكدي ان شاء الله ولأنه مسكر اجريه مش شرط بنت عادي حتى الولد كتير مرات بكون مسكر اجريه

العضوة: 1218503 , 1 year ago

يعني ايه فحص الاعضاء؟

العضوة: 1215693 , 1 year ago

انا عملت بآخر الرابع وقالت لي احتمال ٧٠ ولد وطلع صح ولد في بعض الدكاترة م تحب تأكد لين تدخلي السابع

العضوة: 1218503 , 1 year ago

تمام يعني طبيعي في دكاترة فالرابع ما تاكد النوع يارب بس اتاكد واطمن وكله خير ونعمة من الله

العضوة: 1323210 , 1 year ago

لا عادي ماله علاقه بنت ولا ولد اعرف ثنتين ماعرفو انه ولد لين تقدمت الشهور وحده عرفت بالسابع و الثانيه بالخامس يعني مو شرط الولد يبين بدري

العضوة: 1746458 , 1 year ago

اني في سادس قالت لي مسكر رجوله وفي تاسع عطتني احتمال بنت وولدت قبل اسبوع وجبت ولد

العضوة: 1659761 , 1 year ago

انا بحملي اللي راح معي ولد وبالسابع رحت لدكتوره غير قالت قافل رجليه بنت قلت لا ولد اكيد لاني مسويه الفور دي قالت اوكي بس لانه مقفل مو باين شي فكرته بنت وهو ولد

العضوة: 1218503 , 1 year ago

والله كله شككني ف كلام الدكتورة والسونار ويقولو الولد يبان ع طول والبنت هي اللي تقفل رجلها وكمان السونار ما عطاني تاكيد ف محتارة هو كله خير ونعمة بس والله متشوقة اعرف 😅

العضوة: 1218503 , 1 year ago

الله يباركلك فيه ويجعله ذرية صالحة يارب ❤️

العضوة: 1218503 , 1 year ago

ما عشان كده بيقولوا انه بنت بس كلام الناس مش الدكتورة بس عادي حتى الولد بيقفل رجله اهو

العضوة: 1989362 , 1 year ago

بشري شصار عليك