انا كنت بالاسبوع ال 12 اول يوم دكتورة قالتلى ولد احتمال
وبالاسبوع 14 قالت بنت ☺️
بس احتارت بصراحه
وف الاخر قولت اكيد السونار الاخير هو الادق طبعا
بتكون الاعضاء اوضح
عادي طبيعي حبيبي لان اوقات يكون حمل متأخر فتكون الحسبة الاولى على موعد الدورة والحسبة الثانية على قياسات الجنين الحقيقية الي صارت بعد موعد الدورة باسبوع مثلا او اكثر
العضوة: 1361601 , 1 year ago
انا دكتوره مأكدتلي بنت ودكتوره ثانيه اكدتلي ولد😀😀😀وجهزت لون محايد للولد والبنت عشان ما انصدم يوم الولادهالعضوة: 1879531 , 1 year ago
بالاسبوع الكام اكدتلك بنت وبالكام قالت ولدالعضوة: 1879531 , 1 year ago
انا كنت بالاسبوع ال 12 اول يوم دكتورة قالتلى ولد احتمال وبالاسبوع 14 قالت بنت ☺️ بس احتارت بصراحه وف الاخر قولت اكيد السونار الاخير هو الادق طبعا بتكون الاعضاء اوضحالعضوة: 1892399 , 1 year ago
عادي طبيعي حبيبي لان اوقات يكون حمل متأخر فتكون الحسبة الاولى على موعد الدورة والحسبة الثانية على قياسات الجنين الحقيقية الي صارت بعد موعد الدورة باسبوع مثلا او اكثرالعضوة: 1879531 , 1 year ago
دا اول حمل ليا عشان كدا مش فاهمه اوى يعنى