1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
مين الدكتورة اعطتها جنس الجنين ب اسبوع ورجع اتغير والدكتورة قالت شي تانى

5 تعليقات

العضوة: 1361601 , 1 year ago

انا دكتوره مأكدتلي بنت ودكتوره ثانيه اكدتلي ولد😀😀😀وجهزت لون محايد للولد والبنت عشان ما انصدم يوم الولاده

العضوة: 1879531 , 1 year ago

بالاسبوع الكام اكدتلك بنت وبالكام قالت ولد

العضوة: 1879531 , 1 year ago

انا كنت بالاسبوع ال 12 اول يوم دكتورة قالتلى ولد احتمال وبالاسبوع 14 قالت بنت ☺️ بس احتارت بصراحه وف الاخر قولت اكيد السونار الاخير هو الادق طبعا بتكون الاعضاء اوضح

العضوة: 1892399 , 1 year ago

عادي طبيعي حبيبي لان اوقات يكون حمل متأخر فتكون الحسبة الاولى على موعد الدورة والحسبة الثانية على قياسات الجنين الحقيقية الي صارت بعد موعد الدورة باسبوع مثلا او اكثر

العضوة: 1879531 , 1 year ago

دا اول حمل ليا عشان كدا مش فاهمه اوى يعنى