الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
كيس الحمل
كيس الحمل
1584835
2 hours ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
7 تعليقات
انا اليوم سوتلي سونار وقالتلي حامل بالاسبوع الخامس و3 ايام وبس موجود كيس الحمل قالتلي الاسبوع السابع يبين الجنين هل طبيعي ولا
7 تعليقات
العضوة: 1584835 ,
2 hours ago
بليز ردو
العضوة: 2184593 ,
2 hours ago
اه عالاغلب لسا بكير يبين الجنين انا كمان ما بين الكيس ولا الجنين الا للاسبوع السابع
العضوة: 1584835 ,
2 hours ago
@user-2184593 الله يطمن قلبك ويوفقك 🥹♥️♥️♥️♥️
العضوة: 1691670 ,
2 hours ago
اي طبيعي
العضوة: 1584835 ,
2 hours ago
@user-1691670 الله يطمن قلبك ♥️♥️♥️♥️
العضوة: 2324722 ,
2 hours ago
انا كمان عملت سونار بالاسبوع 5و5ايام وضهر الكيس وخبرتني ارجع بعد اسبوعين الجمعة الجاي اروح اطمن
العضوة: 2326303 ,
2 hours ago
السلام عليكم انا اخر دوره عندي كانت 1مايو انا كده بقالي قد إيه عشان اروح اعمل سونار واطمن
العضوة: 1584835 , 2 hours ago
بليز ردوالعضوة: 2184593 , 2 hours ago
اه عالاغلب لسا بكير يبين الجنين انا كمان ما بين الكيس ولا الجنين الا للاسبوع السابعالعضوة: 1584835 , 2 hours ago
@user-2184593 الله يطمن قلبك ويوفقك 🥹♥️♥️♥️♥️العضوة: 1691670 , 2 hours ago
اي طبيعيالعضوة: 1584835 , 2 hours ago
@user-1691670 الله يطمن قلبك ♥️♥️♥️♥️العضوة: 2324722 , 2 hours ago
انا كمان عملت سونار بالاسبوع 5و5ايام وضهر الكيس وخبرتني ارجع بعد اسبوعين الجمعة الجاي اروح اطمنالعضوة: 2326303 , 2 hours ago
السلام عليكم انا اخر دوره عندي كانت 1مايو انا كده بقالي قد إيه عشان اروح اعمل سونار واطمن