الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
كيس الجنين
كيس الجنين
2297137
3 hours ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
انا بقالي 30يوم من بعد انتهاء الدورة هل يبان الكيس الجنين ول لا عاوزه اروح اطمنك واخد مثبت لاني اجهاض وخايف يحصل تاني بعد الشر ردروو لي راحت ف الوقت دا وبين معاه
2 تعليقات
العضوة: 2297137 ,
3 hours ago
ونبي متستخسرو تردووو اللي تعرف ترد
العضوة: 2258515 ,
2 hours ago
انا رحت في الاسبوع 6ونص وكان باين عندي النبض و كيس الحمل ، انتي لان معك اجهاض سابق روح لان راح تعطيك مثبت وان شاء الله م تسوفي شر ي قلبي 🥰🥰
العضوة: 2297137 , 3 hours ago
ونبي متستخسرو تردووو اللي تعرف تردالعضوة: 2258515 , 2 hours ago
انا رحت في الاسبوع 6ونص وكان باين عندي النبض و كيس الحمل ، انتي لان معك اجهاض سابق روح لان راح تعطيك مثبت وان شاء الله م تسوفي شر ي قلبي 🥰🥰