1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
سلام عليكم انا في الاسبوع 14 لكن مكتوب ف الشهر الثالث كييف؟ اخر دورة 2/14 مش المفروض يطلع في الشهر الرابع !

1 تعليقات

العضوة: 2263324 , 4 weeks ago

@user-2307297 ايوا يكون ف بداية الرابع دحين انتي حبيبتي ربي يتمم لنا ع خير ويسهل ولادتنا جميعا يارب ويسهل ع كل حامل الحمل والولاده والتربيه يارب