الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
غلط في الحسبة ؟
غلط في الحسبة ؟
2307297
1 month ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
1 تعليقات
سلام عليكم انا في الاسبوع 14 لكن مكتوب ف الشهر الثالث كييف؟ اخر دورة 2/14 مش المفروض يطلع في الشهر الرابع !
1 تعليقات
العضوة: 2263324 ,
4 weeks ago
@user-2307297 ايوا يكون ف بداية الرابع دحين انتي حبيبتي ربي يتمم لنا ع خير ويسهل ولادتنا جميعا يارب ويسهل ع كل حامل الحمل والولاده والتربيه يارب
العضوة: 2263324 , 4 weeks ago
@user-2307297 ايوا يكون ف بداية الرابع دحين انتي حبيبتي ربي يتمم لنا ع خير ويسهل ولادتنا جميعا يارب ويسهل ع كل حامل الحمل والولاده والتربيه يارب