1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
اشتي اقوي علاج لي حموضه المعده قدني حارمه نفسي من الاكل كله مازلت الحموضه اابهارات البسباس الزيوت حتا الشاهي يجيب حموضه استخدمت السمسم الجبنه الحليب الجاف وسايل الخيار مفيش فائدة منام الليل بسببها

7 تعليقات

العضوة: 128416 , 1 year ago

في دوا اسمه جافيسكون ده ممتاز ومفيش منه ضرر للحامل انا بصراحة مش بستغني عنه لان بجد الحموضة بتبقي صعبة اووي ربنا يهون علينا جميعا

العضوة: 1877641 , 1 year ago

رشة زنجبيل مطحون كوب ماء

العضوة: 1737207 , 1 year ago

زبادي او حليب بارد او المووز يطفي الحرقه طوالي وباقي علاج كتبته لي دكتوره لو تحبي برسل لش

العضوة: 1692683 , 1 year ago

جافيسكون قريباتي كلهم بيستخدموه للحرقة جربيه

العضوة: 1822222 , 1 year ago

تسلمولي ايوة استخدمه جافكستون بس هوثلاث مرات في يوم انافي الليل اشرب ثلاث مرت وكل ساع

العضوة: 1866190 , 1 year ago

والله انا عن نفسي حتى الأدوية ما عملتلي شي..... الشيء الوحيد اللي بإذن الله ساعدني اني ما اكل وجبة العشاء.. انام على معدة فاضية وبطلت كل شيء يسبب حموضة شطة وتوابل حراقة.... ثوم وبصل والأشياء اللي فيها طماطم علب.... والحمدلله أكثر حمل مر بسلام هو الحمل اللي اتبعت فيه هذا النظام