والله انا عن نفسي حتى الأدوية ما عملتلي شي.....
الشيء الوحيد اللي بإذن الله ساعدني اني ما اكل وجبة العشاء.. انام على معدة فاضية وبطلت كل شيء يسبب حموضة شطة وتوابل حراقة.... ثوم وبصل والأشياء اللي فيها طماطم علب.... والحمدلله أكثر حمل مر بسلام هو الحمل اللي اتبعت فيه هذا النظام
العضوة: 128416 , 1 year ago
في دوا اسمه جافيسكون ده ممتاز ومفيش منه ضرر للحامل انا بصراحة مش بستغني عنه لان بجد الحموضة بتبقي صعبة اووي ربنا يهون علينا جميعاالعضوة: 1877641 , 1 year ago
رشة زنجبيل مطحون كوب ماءالعضوة: 1737207 , 1 year ago
زبادي او حليب بارد او المووز يطفي الحرقه طوالي وباقي علاج كتبته لي دكتوره لو تحبي برسل لشالعضوة: 1692683 , 1 year ago
جافيسكون قريباتي كلهم بيستخدموه للحرقة جربيهالعضوة: 1822222 , 1 year ago
تسلمولي ايوة استخدمه جافكستون بس هوثلاث مرات في يوم انافي الليل اشرب ثلاث مرت وكل ساعالعضوة: 1839243 , 1 year ago
خسسسالعضوة: 1866190 , 1 year ago
والله انا عن نفسي حتى الأدوية ما عملتلي شي..... الشيء الوحيد اللي بإذن الله ساعدني اني ما اكل وجبة العشاء.. انام على معدة فاضية وبطلت كل شيء يسبب حموضة شطة وتوابل حراقة.... ثوم وبصل والأشياء اللي فيها طماطم علب.... والحمدلله أكثر حمل مر بسلام هو الحمل اللي اتبعت فيه هذا النظام