2 months ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
السلام عليكم ربنا يكملنا كلنا على خير يا رب انا ف اول الثامن وعندي عرق النسا من الشهر السادس و حاليا زاد اوي الالم عليا مش بأخذ ليه اي علاج قولولي بتعملوا ازاي معاه و بتهدوا الالم ازاي.

2 تعليقات

العضوة: 2115766 , 2 months ago

ماغنيزيوم ورياضة خفيفة للورك

العضوة: 2254689 , 2 months ago

@user-2135386 الله يتمملك على خير حطي كمادات دافئة في الورك خلف اسفل ظهر في الجانب تمدد بسيطة تساعدك كثير مثل الركبة الى الوراء حاولي تنقصي من الوقوف و الجلوس كثيرا نصيحتي المشي صدقيني يخفف كثير 15 دقيقة وتدليك اي المساج من اسفل الظهر حتى الارداف الى الساق والله يخفف عليك ويسهلك في الولادة 🌷🤍