الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
عايزه اسال سؤال
عايزه اسال سؤال
1867987
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
2 تعليقات
يابنات انا في اخر اسبوع في الرابع ولسه مش حسه بحركة الجنين ده طبيعي ؟؟ الحمل الاول ليا
2 تعليقات
العضوة: 1522899 ,
1 year ago
@user-1867987 طبيعي يا حبيبتي اذا بكريه ما راح تحسي في الحركه غير بعد الشهر الخامس اذا عندك بطن بتكون في حركه بس خفيفه ما بتحسي فيها انا حسيت فيها اخر شهر الخامس حاليا في السادس
العضوة: 1867987 ,
1 year ago
@user-1522899 ربنا يكملك علي خير يارب تسلميلي 💙💙
العضوة: 1522899 , 1 year ago
@user-1867987 طبيعي يا حبيبتي اذا بكريه ما راح تحسي في الحركه غير بعد الشهر الخامس اذا عندك بطن بتكون في حركه بس خفيفه ما بتحسي فيها انا حسيت فيها اخر شهر الخامس حاليا في السادسالعضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1522899 ربنا يكملك علي خير يارب تسلميلي 💙💙