1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
يابنات انا في اخر اسبوع في الرابع ولسه مش حسه بحركة الجنين ده طبيعي ؟؟ الحمل الاول ليا

2 تعليقات

العضوة: 1522899 , 1 year ago

@user-1867987 طبيعي يا حبيبتي اذا بكريه ما راح تحسي في الحركه غير بعد الشهر الخامس اذا عندك بطن بتكون في حركه بس خفيفه ما بتحسي فيها انا حسيت فيها اخر شهر الخامس حاليا في السادس

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1522899 ربنا يكملك علي خير يارب تسلميلي 💙💙