1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
انا حامل اول الرابع وبعانى من الحموضة جدا هل دواء جاسترولوك 40مجم ليه اضرار على الجنين لو سمحتوا

1 تعليقات