الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
سيلان اللعاب وجنس الجنين
سيلان اللعاب وجنس الجنين
1846223
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
12 تعليقات
هل سيلان اللعاب باستمرار والاضطرار للبصق المستمر يدل على جنس الجنين وممكن لو حد حصله سيلان لعاب وعرف جنس الجنين يقولنا كان ولد ولا بنت
12 تعليقات
العضوة: 1885683 ,
1 year ago
واضح بكرية
العضوة: 1801434 ,
1 year ago
أنا ذا حملي ثاني وسيلان ولعاب كله حملي الاول وثاني كذا وطلع عندي ولد
العضوة: 842445 ,
1 year ago
احتمال باول حمل جاني لعاب وجبت ولد بالحمل الثاني ما جاني جبت بنت هلا هاد الحمل نفس الاول كثرة لعاب ومعاي ع خير وسلامه ولد
العضوة: 1359367 ,
1 year ago
انا بحملي ببنتي م كان عندي لعاب وحملي هذا بولد كثير عانيت منه
العضوة: 1440411 ,
1 year ago
مالو دخل الجنس
العضوة: 1846223 ,
1 year ago
لا انا مش بكريه بس عندي سيلان لعاب لدرجه مبعرفش اتكلم وبخجل اخرج
العضوة: 1846223 ,
1 year ago
ربنا يقومك بالسلامه يارب اللعاب عندي رغم انتهاء الشهر الرابع انتي السيلان اللعاب وقف امتي
العضوة: 1659761 ,
1 year ago
ماله علاقة الجنس
العضوة: 1846223 ,
1 year ago
ربنا يقومك بالسلامه يارب متى وقف عندك لاني خلصت الرابع الحمد الله بس لسه عندي سيلان جامد لدرجه بخجل اخرج
العضوة: 1846223 ,
1 year ago
فيه كتير اقاويل في الموضوع ده انوا بيبقى ولد
العضوة: 1827996 ,
1 year ago
شدخل التفال
العضوة: 1846223 ,
1 year ago
اقاويل كتير تقول يبقى ولد
العضوة: 1885683 , 1 year ago
واضح بكريةالعضوة: 1801434 , 1 year ago
أنا ذا حملي ثاني وسيلان ولعاب كله حملي الاول وثاني كذا وطلع عندي ولدالعضوة: 842445 , 1 year ago
احتمال باول حمل جاني لعاب وجبت ولد بالحمل الثاني ما جاني جبت بنت هلا هاد الحمل نفس الاول كثرة لعاب ومعاي ع خير وسلامه ولدالعضوة: 1359367 , 1 year ago
انا بحملي ببنتي م كان عندي لعاب وحملي هذا بولد كثير عانيت منهالعضوة: 1440411 , 1 year ago
مالو دخل الجنسالعضوة: 1846223 , 1 year ago
لا انا مش بكريه بس عندي سيلان لعاب لدرجه مبعرفش اتكلم وبخجل اخرجالعضوة: 1846223 , 1 year ago
ربنا يقومك بالسلامه يارب اللعاب عندي رغم انتهاء الشهر الرابع انتي السيلان اللعاب وقف امتيالعضوة: 1659761 , 1 year ago
ماله علاقة الجنسالعضوة: 1846223 , 1 year ago
ربنا يقومك بالسلامه يارب متى وقف عندك لاني خلصت الرابع الحمد الله بس لسه عندي سيلان جامد لدرجه بخجل اخرجالعضوة: 1846223 , 1 year ago
فيه كتير اقاويل في الموضوع ده انوا بيبقى ولدالعضوة: 1827996 , 1 year ago
شدخل التفالالعضوة: 1846223 , 1 year ago
اقاويل كتير تقول يبقى ولد