الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
سلام عليكم
سلام عليكم
1845627
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
2 تعليقات
متي تظهر الحركه الفعليه للجنين انا في الشهر الخامس الاسبوع الثاني وبس احس بنبش وقلقانه 😞
2 تعليقات
العضوة: 1795324 ,
1 year ago
عادي ما تقلقي حسيت بيها اسبوع الثالث من الخامس او الاخير على شكل نبض كل مرة في حتة وبعد كده بتزيد خصوصا بالليل أو لما اكون برتاح
العضوة: 1875725 ,
1 year ago
عادي أشي طبيعي ما تخافي أكلي أشي حلو أو اشربي ماي ساقع بتحسي بحركه خفيفه
العضوة: 1795324 , 1 year ago
عادي ما تقلقي حسيت بيها اسبوع الثالث من الخامس او الاخير على شكل نبض كل مرة في حتة وبعد كده بتزيد خصوصا بالليل أو لما اكون برتاحالعضوة: 1875725 , 1 year ago
عادي أشي طبيعي ما تخافي أكلي أشي حلو أو اشربي ماي ساقع بتحسي بحركه خفيفه