انا زيك يوم ١٢ مارس .. بس امبارح حصل معايا مغص شديد قولت انا اكيد بسقط .. رحت لدكتورة وقالتلي الرحم مقفول والكيس لسه مش باين وقالتلي تعالي يوم ٣٠ الشهر ده
وعملت تحليل دم وبول البول ظهر فيه نقط دم قولتلها بينزل عليا دم وردي خفيف خالص زي الشعيرات ومش علي طول .. قالتلي لو بقا احمر واستمر تعالي .. دلوقتي نزل احمر خفيف خالص ورجع بني تاني برضو بسيط والألم خاف عن امبارح .. قالتلي نقط الدم اللي ف البول ممكن يكون التهاب عندك بس مش عارفه بقا
العضوة: 2161522 , 2 months ago
انا 2026/3/18 🥹🤰العضوة: 2240298 , 2 months ago
انا3/6/2026العضوة: 2251126 , 2 months ago
انا 8/3/26العضوة: 1102151 , 2 months ago
انا زيك يوم ١٢ مارس .. بس امبارح حصل معايا مغص شديد قولت انا اكيد بسقط .. رحت لدكتورة وقالتلي الرحم مقفول والكيس لسه مش باين وقالتلي تعالي يوم ٣٠ الشهر ده وعملت تحليل دم وبول البول ظهر فيه نقط دم قولتلها بينزل عليا دم وردي خفيف خالص زي الشعيرات ومش علي طول .. قالتلي لو بقا احمر واستمر تعالي .. دلوقتي نزل احمر خفيف خالص ورجع بني تاني برضو بسيط والألم خاف عن امبارح .. قالتلي نقط الدم اللي ف البول ممكن يكون التهاب عندك بس مش عارفه بقاالعضوة: 1102151 , 2 months ago
وطبعا قالتلي بلاش مجهود راحه ع قد ما تقدريالعضوة: 2250952 , 2 months ago
انا 5/3/2026العضوة: 2211478 , 2 months ago
الحمدلله الوضع كويسه رحت سمعت النبض اليوم لكن الوحام متعب شوي مش كثير لاكل مش عم حب طبخي ابدا وعم اشتهي الفوكه اكثرالعضوة: 1102151 , 2 months ago
مشاء الله ربنا يكملك ع خير .. انتي كام مارسالعضوة: 2261931 , 2 months ago
أناالعضوة: 2261931 , 2 months ago
ان متروشه انحس بظهري وان حاملالعضوة: 2161522 , 2 months ago
انتي كمان مثلي الف مبروك الله يتمم عليكي بخير ♥العضوة: 2261246 , 2 months ago
12مارسالعضوة: 509483 , 2 months ago
١ مارسالعضوة: 1870677 , 2 months ago
١ مارسالعضوة: 2257130 , 2 months ago
١٠مارس ما ظهر الجنين لسه