2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
كيف الوضع خلينا نشرك بعض🥹🫄

15 تعليقات

العضوة: 2161522 , 2 months ago

انا 2026/3/18 🥹🤰

العضوة: 1102151 , 2 months ago

انا زيك يوم ١٢ مارس .. بس امبارح حصل معايا مغص شديد قولت انا اكيد بسقط .. رحت لدكتورة وقالتلي الرحم مقفول والكيس لسه مش باين وقالتلي تعالي يوم ٣٠ الشهر ده وعملت تحليل دم وبول البول ظهر فيه نقط دم قولتلها بينزل عليا دم وردي خفيف خالص زي الشعيرات ومش علي طول .. قالتلي لو بقا احمر واستمر تعالي .. دلوقتي نزل احمر خفيف خالص ورجع بني تاني برضو بسيط والألم خاف عن امبارح .. قالتلي نقط الدم اللي ف البول ممكن يكون التهاب عندك بس مش عارفه بقا

العضوة: 1102151 , 2 months ago

وطبعا قالتلي بلاش مجهود راحه ع قد ما تقدري

العضوة: 2211478 , 2 months ago

الحمدلله الوضع كويسه رحت سمعت النبض اليوم لكن الوحام متعب شوي مش كثير لاكل مش عم حب طبخي ابدا وعم اشتهي الفوكه اكثر

العضوة: 1102151 , 2 months ago

مشاء الله ربنا يكملك ع خير .. انتي كام مارس

العضوة: 2261931 , 2 months ago

ان متروشه انحس بظهري وان حامل

العضوة: 2161522 , 2 months ago

انتي كمان مثلي الف مبروك الله يتمم عليكي بخير ♥

العضوة: 2257130 , 2 months ago

١٠مارس ما ظهر الجنين لسه