1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
طمنوني عاملين اي الحمل اخباره اي مفيش طريقه نولد بيها بسرعه

6 تعليقات

العضوة: 1779653 , 1 year ago

🤣ليه العجله انا من حوامل آبريل ولا افكر حتى بدري

العضوة: 1779653 , 1 year ago

🤣ليه العجله انا من حوامل آبريل ولا افكر حتى بدري سويتي سونار وش عندك ؟

العضوة: 1864955 , 1 year ago

ربي يسهل علينا يارب تعبانة ادعولي

العضوة: 1836904 , 1 year ago

ربنا يقويكي ويعينك وتقومي بالسلامه يارب

العضوة: 1836904 , 1 year ago

انا اقصد الايام تعدي من غير مانحس لان اليوم بيعدي صعب اوي 🤰