نفسي أنا أوسوس كثير خاصه ان ماعندي بطن واجلس افكر ليكون المويا ناقصه بعيد الشر وتعبت من التفكير
أنا في الاسبوع ١٥ وعلى فكره في كل حملاتي ماتطلع البطن إلا متاخر ومافيه فايده كل مره اخاف وأتوتر اه تعبت نفسيتي
حبيبتي حركة الجنين بتكون نغزات او مثل نبض القلب في الحمل الاول ما بتعرفي تفرقي بين الحركة و دقات القلب بعض المرات تكون الحركة مثل مغص الأمعاء اطمئني نفسك كل شيء بقدر وبأمرالله عز وجل.
العضوة: 1374554 , 1 year ago
أنا بحسو لما يتحجر في بيبي بيتحرك في اربع وفي الخامسالعضوة: 1851782 , 1 year ago
امر طبيعي انا كمان باسبوع 15 وماعم حس بالحركة وعرفتي جنس الجنين؟؟العضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1374554 لا مش بحس باي حاجه دي اول مرهالعضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1851782 اه فعلا مش بحس بحاجه خالص اه عرفته الحمد للهالعضوة: 1388991 , 1 year ago
نفسي أنا أوسوس كثير خاصه ان ماعندي بطن واجلس افكر ليكون المويا ناقصه بعيد الشر وتعبت من التفكير أنا في الاسبوع ١٥ وعلى فكره في كل حملاتي ماتطلع البطن إلا متاخر ومافيه فايده كل مره اخاف وأتوتر اه تعبت نفسيتيالعضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1388991 انا بردو بطني صغيره بس ده اول حمل ليا فخايفه اوي لاني معرفش ايه الي المفروض يحصل أو احس بيهالعضوة: 1851782 , 1 year ago
شو عندك انا حكتلي طبيبة بنت وانت حبيبتيالعضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1851782 ولد إن شاء الله ربنا يتمم حملنا علي خيرالعضوة: 1851782 , 1 year ago
الله يتمم حمل وولادة على خير ويكبر في عزك وتفرحي فيه ان شاء اللهالعضوة: 1876272 , 1 year ago
حبيبتي حركة الجنين بتكون نغزات او مثل نبض القلب في الحمل الاول ما بتعرفي تفرقي بين الحركة و دقات القلب بعض المرات تكون الحركة مثل مغص الأمعاء اطمئني نفسك كل شيء بقدر وبأمرالله عز وجل.العضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1876272 تسلميلي علي تعليقك الجميل الي طمني 💙💙 ربنا يطمنا جميعا يارب العالمين 💙💙العضوة: 1785113 , 1 year ago
المفروض كل اسبوعين تروحي تساوي سونارالعضوة: 1867987 , 1 year ago
@user-1785113 لا بروح كل شهر مره