1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
ازاي بنطمن علي البيبي أنه بخير وخاصة لسه مفيش حركه او اي حاجه لان بروح للدكتور كل شهر مره فبكون قلقانه دايما ونفسي اطمن أنه بخير

13 تعليقات

العضوة: 1374554 , 1 year ago

أنا بحسو لما يتحجر في بيبي بيتحرك في اربع وفي الخامس

العضوة: 1851782 , 1 year ago

امر طبيعي انا كمان باسبوع 15 وماعم حس بالحركة وعرفتي جنس الجنين؟؟

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1374554 لا مش بحس باي حاجه دي اول مره

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1851782 اه فعلا مش بحس بحاجه خالص اه عرفته الحمد لله

العضوة: 1388991 , 1 year ago

نفسي أنا أوسوس كثير خاصه ان ماعندي بطن واجلس افكر ليكون المويا ناقصه بعيد الشر وتعبت من التفكير أنا في الاسبوع ١٥ وعلى فكره في كل حملاتي ماتطلع البطن إلا متاخر ومافيه فايده كل مره اخاف وأتوتر اه تعبت نفسيتي

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1388991 انا بردو بطني صغيره بس ده اول حمل ليا فخايفه اوي لاني معرفش ايه الي المفروض يحصل أو احس بيه

العضوة: 1851782 , 1 year ago

شو عندك انا حكتلي طبيبة بنت وانت حبيبتي

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1851782 ولد إن شاء الله ربنا يتمم حملنا علي خير

العضوة: 1851782 , 1 year ago

الله يتمم حمل وولادة على خير ويكبر في عزك وتفرحي فيه ان شاء الله

العضوة: 1876272 , 1 year ago

حبيبتي حركة الجنين بتكون نغزات او مثل نبض القلب في الحمل الاول ما بتعرفي تفرقي بين الحركة و دقات القلب بعض المرات تكون الحركة مثل مغص الأمعاء اطمئني نفسك كل شيء بقدر وبأمرالله عز وجل.

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1876272 تسلميلي علي تعليقك الجميل الي طمني 💙💙 ربنا يطمنا جميعا يارب العالمين 💙💙

العضوة: 1785113 , 1 year ago

المفروض كل اسبوعين تروحي تساوي سونار

العضوة: 1867987 , 1 year ago

@user-1785113 لا بروح كل شهر مره