2 months ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
في زاي نبض كده بيبقي منتظم كام دقيقه وبعد كده خلاص انا ف الاسبوع التاني من التامن ده اي

2 تعليقات

العضوة: 2234413 , 2 months ago

عادي طبيعي اغلب الحوامل تصير لاتخافي يكون مثل الحازوقة لجنين