الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
حوامل اغسطس🩷🌸💙🦋
حوامل اغسطس🩷🌸💙🦋
2250492
2 months ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
2 تعليقات
في زاي نبض كده بيبقي منتظم كام دقيقه وبعد كده خلاص انا ف الاسبوع التاني من التامن ده اي
2 تعليقات
العضوة: 2139791 ,
2 months ago
زغطه
العضوة: 2234413 ,
2 months ago
عادي طبيعي اغلب الحوامل تصير لاتخافي يكون مثل الحازوقة لجنين
العضوة: 2139791 , 2 months ago
زغطهالعضوة: 2234413 , 2 months ago
عادي طبيعي اغلب الحوامل تصير لاتخافي يكون مثل الحازوقة لجنين