الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
حمل بدون اعراض
حمل بدون اعراض
1704741
2 months ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
انا لسه عاملة الاختبار واكتشفت انى حامل الحمدلله لتانى مرة بس غريبه المرادى مفيش اى اعراض ولا حتى وجع البريود اللى بيجي على خفيف ولا دم انغراس ولا اى شئ هل دا طبيعي؟
2 تعليقات
العضوة: 2253987 ,
2 months ago
انا كمان كده وقلقانه
العضوة: 1616261 ,
2 months ago
الأعراض كلها بتبدأ من الأسبوع السابع
العضوة: 2253987 , 2 months ago
انا كمان كده وقلقانهالعضوة: 1616261 , 2 months ago
الأعراض كلها بتبدأ من الأسبوع السابع