2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا لسه عاملة الاختبار واكتشفت انى حامل الحمدلله لتانى مرة بس غريبه المرادى مفيش اى اعراض ولا حتى وجع البريود اللى بيجي على خفيف ولا دم انغراس ولا اى شئ هل دا طبيعي؟

2 تعليقات

العضوة: 2253987 , 2 months ago

انا كمان كده وقلقانه

العضوة: 1616261 , 2 months ago

الأعراض كلها بتبدأ من الأسبوع السابع