2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
لو الدكتور مش متأكده ان فيه سيوله بس بتكتب الحقن زياده تأكيد لو انا مش عندي سيوله الحقن ممكن تاذي الجنين؟

3 تعليقات

العضوة: 2112518 , 2 months ago

لا ماتاذي الجنين اغلب الحوامل يأخذوها لاتخافي أنا اخذها من رمضان والحمد لله آخر مراجعه لي صورت الجنين الحمد لله اموره تمام وكثير معاي حوامل بالعياده يصرفونها له الأفضل تأخذيها عشان التجلطات.

العضوة: 1363283 , 2 months ago

@user-2112518 اش الفرق بين الابر والاسبرين .. اللي اعرفة انهم كلهم للسيرله بس ابر الاسبرين تعادل كم حبه

العضوة: 2240428 , 2 months ago

تسلميلي حببتي❤️