1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته من فضلكم اخر دورة كانت ١٦ ـ٦ هل ابدأ الشهر الجديد كل يوم ١٦ ولا يوم ٢٣

2 تعليقات

العضوة: 1874000 , 1 year ago

الحساب التقليدي للامهات بحسبون ايام الدوره لكن حساب الدكااتره بتاريخ الدوره نفسو اي نعم هي دوره لكن البويضه التانيه ناضجه وهي اللي حصل بيها الحمل

العضوة: 1842087 , 1 year ago

انا قبلك بيوم. انا كل 22 بخلص شهر يعني انتي كل 23 تخلصين شهر