1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
انا حامل عن طريق حقن مجهري عملت ترجيع للأجنه يوم ٢٠ بشهر ٧ والدكتور قالي كل يوم ١٣ بتكملي شهر يعني مفروض اكون ٣ شهور واسبوع يعني ١٤ اسبوع عملت سونار امبارح لقيته محدد اني ف الاسبوع ال ١٦ اعتمد ع ايه ف الحساب

1 تعليقات

العضوة: 1867095 , 1 year ago

@user-1877080 اعتمدي ع حساب السونار