1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
الدكتوره تقول انتي في الخامس ودكتوره السونار تقول ٢٢ اسبوع ويوم يعني السادس حاسبه الحمل السادس مكتوب حاسبه الحمل الثانيه كمان السادس احترت

4 تعليقات

العضوة: 641505 , 1 year ago

حبيبتي انتي بكرا تدخلي بالشهر السادس ان شاءالله

العضوة: 1147180 , 1 year ago

يعطيكِ العافيه ياعسل حسبت اني دخلت السادس

العضوة: 1810130 , 1 year ago

في فرق بين حسبة الاسابيع اللي هي الحسبة الرسمية اللي بيستخدمها الابلكيشن ودي حسبة معقدة شوية .. فالدكاترة عشان تسهل الدنيا عالناس بيستخدموا حسبة الشهور اسهل يعني انتي لو حسبة الشهور بتبدأي شهر جديد كل يوم ١٠ بالشهر حسبة الاسابيع مختلفة لو هنحسب عليها فانتي بدأتي السادس من يومين يارب اكون عرفت اوضلك الصورة شوية

العضوة: 1147180 , 1 year ago

كلامك صحيح ربي يسعدك ❤️