في فرق بين حسبة الاسابيع اللي هي الحسبة الرسمية اللي بيستخدمها الابلكيشن ودي حسبة معقدة شوية .. فالدكاترة عشان تسهل الدنيا عالناس بيستخدموا حسبة الشهور اسهل يعني انتي لو حسبة الشهور بتبدأي شهر جديد كل يوم ١٠ بالشهر
حسبة الاسابيع مختلفة لو هنحسب عليها فانتي بدأتي السادس من يومين يارب اكون عرفت اوضلك الصورة شوية
العضوة: 641505 , 1 year ago
حبيبتي انتي بكرا تدخلي بالشهر السادس ان شاءاللهالعضوة: 1147180 , 1 year ago
يعطيكِ العافيه ياعسل حسبت اني دخلت السادسالعضوة: 1810130 , 1 year ago
في فرق بين حسبة الاسابيع اللي هي الحسبة الرسمية اللي بيستخدمها الابلكيشن ودي حسبة معقدة شوية .. فالدكاترة عشان تسهل الدنيا عالناس بيستخدموا حسبة الشهور اسهل يعني انتي لو حسبة الشهور بتبدأي شهر جديد كل يوم ١٠ بالشهر حسبة الاسابيع مختلفة لو هنحسب عليها فانتي بدأتي السادس من يومين يارب اكون عرفت اوضلك الصورة شويةالعضوة: 1147180 , 1 year ago
كلامك صحيح ربي يسعدك ❤️