الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
حركه الجنين
حركه الجنين
1810020
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
0 تعليقات
بنات الحمدلله بحس بحركه البيبي بس مش كتير اوي يعني ومش دايما انا فاخر الخامس بس دايما الضربه بتبقي ف نفس المكان دا عادي وليه مبيغيرش المكان وامتي المفروض احسب الحركه