1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
السلام عليكم انا حامل في الشهر الخامس.و بدأت الحركة من اول الشهر الرابع لكن من لما دخلت الشهر الخامس بحس بالحركة كل كام يوم هل ده طبيعي ام لا 😭😭😭

7 تعليقات

العضوة: 1186380 , 1 year ago

اتوقع طبيعي اذا طمنتك الدكتورة انا بولادي كذا حسيت الحركة بدري وبعد تقل شوي الحين الحمل الرابع مااحس بحركة شكلها بنت

العضوة: 1823310 , 1 year ago

@user-1186380 باي شهر يقولولك جنس الجنين ايش ..

العضوة: 1823310 , 1 year ago

@user-1877876 وانا مثلك الخركة قوية ومستمرة .. استغفر الله مرات اكون معصبة اقول يكفي مو ناقصة احد يتحرك جنبي عشان ترفسني من داخل

العضوة: 1186380 , 1 year ago

الاسبوع 16 او بدايه الشهر الرابع اعرف

العضوة: 1704514 , 1 year ago

أنا حسيت بالحركة بداية الرابع وفجأة ماعاد حسيت وخفت كتير وبداية الخامس رحت الدكتور قلي دكتور أنو البنوتة بعدها صغيرة يعني ممكن لادخل بالسادس لتصير الحركة اوضح .. بس انتي للاطمئنان روحي دكتور .. وانا هلأ بالخامس ايام بحس وأيام بتغيب كم يوم وبرجع بحس برفرفة بسيطة

العضوة: 1824204 , 1 year ago

@user-1186380 ماله علاقه حركة الجنين بالجنس انا حامل ببنت وبدأت الحركه اخر الثالث على خفيف والان بالسادس والحركه تزيد

العضوة: 1877876 , 1 year ago

قالت إن المشيمه من قدم ونازله تحت شويه خايفه جدا على الجنين