الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
حامل في الأسبوع السابع عشر
حامل في الأسبوع السابع عشر
1870979
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
4 تعليقات
هل تحجر البطن امر طبيعي في الشهر الرابع؟
4 تعليقات
العضوة: 1835256 ,
1 year ago
انا زيك الاسبوع ١٧ واحيان احس بشد وتحجر ف البطن ع خفيف وحركة البيبي احسها احياناً زي الرفه بس الى الان مارحت شفت وش معي 🫠الله يعيننا ويسهل لنا
العضوة: 1834132 ,
1 year ago
أنا كمان في اسبوع ١٨ احس يتحجر شكله طبيعي
العضوة: 877036 ,
1 year ago
طبيعي
العضوة: 1374554 ,
1 year ago
أنا كمان في الاسبوع ال١٧ وكمان بحس بتحجر وفيه رفع للبيبي أحسه طبيعي ولا لا
العضوة: 1835256 , 1 year ago
انا زيك الاسبوع ١٧ واحيان احس بشد وتحجر ف البطن ع خفيف وحركة البيبي احسها احياناً زي الرفه بس الى الان مارحت شفت وش معي 🫠الله يعيننا ويسهل لناالعضوة: 1834132 , 1 year ago
أنا كمان في اسبوع ١٨ احس يتحجر شكله طبيعيالعضوة: 877036 , 1 year ago
طبيعيالعضوة: 1374554 , 1 year ago
أنا كمان في الاسبوع ال١٧ وكمان بحس بتحجر وفيه رفع للبيبي أحسه طبيعي ولا لا