1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
هل تحجر البطن امر طبيعي في الشهر الرابع؟

4 تعليقات

العضوة: 1835256 , 1 year ago

انا زيك الاسبوع ١٧ واحيان احس بشد وتحجر ف البطن ع خفيف وحركة البيبي احسها احياناً زي الرفه بس الى الان مارحت شفت وش معي 🫠الله يعيننا ويسهل لنا

العضوة: 1834132 , 1 year ago

أنا كمان في اسبوع ١٨ احس يتحجر شكله طبيعي

العضوة: 1374554 , 1 year ago

أنا كمان في الاسبوع ال١٧ وكمان بحس بتحجر وفيه رفع للبيبي أحسه طبيعي ولا لا