الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
ما قبل الحمل
/
حامل في الأسبوع الثامن
حامل في الأسبوع الثامن
2324864
4 days ago
ما قبل الحمل
5 تعليقات
انا حامل في الأسبوع الثامن بينزل عليا افرازات بني من اول الحمل حد كدا ودا عادي ولا خطر
5 تعليقات
العضوة: 2320215 ,
4 days ago
لازم تشوفين دكتوره لانو الحمل علامته بنيه بس بالبداية نقطة وحده
العضوة: 2258556 ,
3 days ago
انا نزل معي وعطتني مثبت روحي المستشفى
العضوة: 2324864 ,
3 days ago
ماانا روحت وباخد مثبت بس برده ماوقفش هي مش كتير بس موجود
العضوة: 2324325 ,
3 days ago
@user-2324864 حصل لي استمريت على المثبت فتره لما توقف البني وما وقفت المثبت الى لما قالت لي الدكتوره خلاص
العضوة: 2324864 ,
3 days ago
طيب كنت بتاخدي المثبت حقن ولا لبوس
العضوة: 2320215 , 4 days ago
لازم تشوفين دكتوره لانو الحمل علامته بنيه بس بالبداية نقطة وحدهالعضوة: 2258556 , 3 days ago
انا نزل معي وعطتني مثبت روحي المستشفىالعضوة: 2324864 , 3 days ago
ماانا روحت وباخد مثبت بس برده ماوقفش هي مش كتير بس موجودالعضوة: 2324325 , 3 days ago
@user-2324864 حصل لي استمريت على المثبت فتره لما توقف البني وما وقفت المثبت الى لما قالت لي الدكتوره خلاصالعضوة: 2324864 , 3 days ago
طيب كنت بتاخدي المثبت حقن ولا لبوس