4 days ago
  • ما قبل الحمل
انا حامل في الأسبوع الثامن بينزل عليا افرازات بني من اول الحمل حد كدا ودا عادي ولا خطر

5 تعليقات

العضوة: 2320215 , 4 days ago

لازم تشوفين دكتوره لانو الحمل علامته بنيه بس بالبداية نقطة وحده

العضوة: 2258556 , 3 days ago

انا نزل معي وعطتني مثبت روحي المستشفى

العضوة: 2324864 , 3 days ago

ماانا روحت وباخد مثبت بس برده ماوقفش هي مش كتير بس موجود

العضوة: 2324325 , 3 days ago

@user-2324864 حصل لي استمريت على المثبت فتره لما توقف البني وما وقفت المثبت الى لما قالت لي الدكتوره خلاص

العضوة: 2324864 , 3 days ago

طيب كنت بتاخدي المثبت حقن ولا لبوس