1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
سلام عليكم اخواتي ارجوكم اللي تعرف تقرأ الايكو تقولي جنس الجنين لأن الطبيبه ابدا مالمحتلي لأي جنس قالت مش واضح علما اني فالاسبوع 17 .. و شكرا مقدما

1 تعليقات

العضوة: 1874000 , 1 year ago

أنت حامل ف تؤام ؟