1 hour ago
  • ما قبل الحمل
بنات هل طبيعي يتوقف الوحام فجاة م احس بغثيان وتعب انا ف الاسبوع الثامن

6 تعليقات

العضوة: 2330784 , 56 minutes ago

اذا توقف فجاة بدون ولا عرض واحد أو حتى أعراض خفيفة لافضل تروحي تكشفي اماً اذا في عرض واحد أو الأعراض اخف من قبل عادي بتصير

العضوة: 2302588 , 51 minutes ago

علي حسب طبعا انا حصلي قبل كدا توقف فكل الاعراض والغثيان كان اختفي والم الصدر وللأسف عرفت ان النبض وقف والمرادي فحملي دا الغثيان كان شبه اختفي والأعراض معدتش موجوده شكيت يكون نفس السيناريو وجريت علي الطوارئ والحمدلله ربنا لطف والنبض كان تمام فأنتي حاسه ب ايه لان بتفرق لو عندك صوت جواكي مسيطر عليكي اوي لدرجه انك متأكده ان في مشكله يبقي دي رساله من جسمك وروحي اكشفي فورا لو احساسك بيقول ان كله تمام ودي حاجه عاديه بتحصل يبقي كله تمام والله عن تجربه بجد

العضوة: 2242561 , 44 minutes ago

الافضل ياقلبي تروحي تطمني لأنو الوحام يروح تدريجي مو فجأ بس إن شاء الله خير تطمني

العضوة: 1482089 , 37 minutes ago

طبيعي في حالة الاجهاض يستمر الوحم بطبيعة الحال حاى ٢٠ يوم وانتي توقف الحمل وذلك لا يعني اجهاض

العضوة: 2234273 , 36 minutes ago

@user-1960259 ذروة الوحم الاسبوع ال8 والتاسع. أحسن شي روحي تطمني على البيبي