1 month ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
بنات انا في بدايه الاسبوع التاني في الشهر التاني بس عندي وجع جامد مع اي حركه في بطني من تحت واغلب الوقت بينزل عليا افرازات بني زي خيط رفيع كده الموضوع خطر ولا اي

2 تعليقات

العضوة: 2186953 , 1 month ago

اي روحي العند دكتوره احسن بتخافي يكون إجهاض

العضوة: 2085731 , 1 month ago

@user-2296897 ايش صار معاك انا الان كذا