الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
تعب
تعب
2303581
3 weeks ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
1 تعليقات
انا في الاسبوع الثامن ونزل عليا افراز ماية بدم خفيف وباخد اللبوس المثبت وحاسة اني دايخة شوي ده طبيعي
1 تعليقات
العضوة: 1780040 ,
2 weeks ago
هي اعراض المثبت بيعمل دوخة ونعس وبيزيد اعراض الحمل
العضوة: 1780040 , 2 weeks ago
هي اعراض المثبت بيعمل دوخة ونعس وبيزيد اعراض الحمل