3 weeks ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا في الاسبوع الثامن ونزل عليا افراز ماية بدم خفيف وباخد اللبوس المثبت وحاسة اني دايخة شوي ده طبيعي

1 تعليقات

العضوة: 1780040 , 2 weeks ago

هي اعراض المثبت بيعمل دوخة ونعس وبيزيد اعراض الحمل