السلام عليكم بنات
حد كان عنده احساس بنوع الجنين وكذب معه
يعني انا عندي احساس ان فيا ولد مع ان الدكتور ماكد بنت وانا احساسي مخيبش في المرتين اللي فاتوا ومش عارفه ليه الاحساس مازال موجود
الي عندك من اول اولاد او بنات ؟
لان ممكن تكون "رغبتك " في ولد وتفكرينه احساس
لكن لو عندك اولاد من اول ممكن فعلا احساسك يصدف وممكن يخيب
حاليا مالك الا السونار هو الي ياكد جنس الجنين
الله يعطيك ما تتمنين يارب 🤍🤍
العضوة: 1690343 , 1 year ago
الي عندك من اول اولاد او بنات ؟ لان ممكن تكون "رغبتك " في ولد وتفكرينه احساس لكن لو عندك اولاد من اول ممكن فعلا احساسك يصدف وممكن يخيب حاليا مالك الا السونار هو الي ياكد جنس الجنين الله يعطيك ما تتمنين يارب 🤍🤍العضوة: 1902107 , 1 year ago
عندي ولد وبنت