الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
تأخر الدورة بيومين
تأخر الدورة بيومين
2251464
2 months ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
4 تعليقات
تحليل الحمل الرقمي طل ليا 155بعد غياب الدورة بيومين و الطبيب شك انه حمل خارجي لانه ماشافش كيس الحمل في السونار و خفت
4 تعليقات
العضوة: 2251464 ,
2 months ago
اب
العضوة: 2250787 ,
2 months ago
انا ٤١٧٥ وكيس الحمل مظهرش الدكتور قالي مدام مش حسه باعراض ولما كشف عليا سونار محستش بوجع قال دي اشاره كوايسه انو مش خارج الرحم وقالي تعالي بعد اسبوعين يكون ظهر
العضوة: 1840834 ,
2 months ago
الكيس مايبين علطول غيري الدكتور
العضوة: 960652 ,
2 months ago
الكيس يبين بالسونار الداخلي لم يوصل الهرمون 1500 والسونار البطني 3000 لاتخافي يعني طبيعي ماظهر للان
العضوة: 2251464 , 2 months ago
ابالعضوة: 2250787 , 2 months ago
انا ٤١٧٥ وكيس الحمل مظهرش الدكتور قالي مدام مش حسه باعراض ولما كشف عليا سونار محستش بوجع قال دي اشاره كوايسه انو مش خارج الرحم وقالي تعالي بعد اسبوعين يكون ظهرالعضوة: 1840834 , 2 months ago
الكيس مايبين علطول غيري الدكتورالعضوة: 960652 , 2 months ago
الكيس يبين بالسونار الداخلي لم يوصل الهرمون 1500 والسونار البطني 3000 لاتخافي يعني طبيعي ماظهر للان