1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
هل الكبدة فعلًا خطيرة في اول ثلاثه شهور ؟

4 تعليقات

العضوة: 1769354 , 1 year ago

على م اسمع انها مش منيحه باول شهور كونها تزيد نسبه الدم بالجسم

العضوة: 1688789 , 1 year ago

اها أختي لانها تحتوي على فيتامينA مش منيح ابدًا ابدًا ممكن تتذوقي لكن تاكلي لا لا وكمان آخر شهور خليها مرة في الشهر او مرتين في الشهر مثلها مثل التونة فيه نسبة زئبق عالية اتجنبيه تماما خصوصا أول شهور

العضوة: 1841149 , 1 year ago

@user-1859508 بيقولو اول الحمل بيسبب تشوهات لا سمح الله واخر شهور يسبب ولادة مبكرة انا الحمدلله من قبل ماباكله

العضوة: 1690343 , 1 year ago

اي شي كثرته مو كويس لو اكلتيها مره وحده كفايه للمعلومه الكبده فيها فيتامين أ الي موجود نفسه بالجزر عشان كذا خففوا الجزر والكبده والتونه