2 months ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا اخر دوره 18مارس ونتهاء يوم 22وهي بتيجي كل 22منتظمه انا ع حسابي يبق معاده يوم الاحد هل كده صح ول لا وعندي وجع شديد جدا ف بطني واسفل ضهري هل دا وجع دوره ول وجع تثبيت حمل بالله ردو الله يبارك فيكم يارب

2 تعليقات

العضوة: 2217443 , 2 months ago

اللي تعرف تردد بالله

العضوة: 2298829 , 1 month ago

@user-2217443 طلع حمل ولا دوره ؟