الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
بنات سعدوني الله يخليلكم اولادكم
بنات سعدوني الله يخليلكم اولادكم
2217443
2 months ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
2 تعليقات
انا اخر دوره 18مارس ونتهاء يوم 22وهي بتيجي كل 22منتظمه انا ع حسابي يبق معاده يوم الاحد هل كده صح ول لا وعندي وجع شديد جدا ف بطني واسفل ضهري هل دا وجع دوره ول وجع تثبيت حمل بالله ردو الله يبارك فيكم يارب
2 تعليقات
العضوة: 2217443 ,
2 months ago
اللي تعرف تردد بالله
العضوة: 2298829 ,
1 month ago
@user-2217443 طلع حمل ولا دوره ؟
العضوة: 2217443 , 2 months ago
اللي تعرف تردد باللهالعضوة: 2298829 , 1 month ago
@user-2217443 طلع حمل ولا دوره ؟