الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
/
بنات ساعدوني
بنات ساعدوني
1891237
1 year ago
المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
1 تعليقات
انا في اول حمل لي الشهر الرابع حالياً بحس بتقل عندي روحت للدكتور قالي البيبي نازل تحت باخد حقن وتحاميل مثبت فيديوني ممكن اعمل ايه اخليه يرفع؟
1 تعليقات
العضوة: 1812621 ,
1 year ago
ارتاحي ونامي ع ضهرك وارفعي رجلك ان شاء لله ربي يحفظلك جنينك
العضوة: 1812621 , 1 year ago
ارتاحي ونامي ع ضهرك وارفعي رجلك ان شاء لله ربي يحفظلك جنينك