1 year ago
  • المرحلة الثانية (الأشهر 4,5,6)
انا في اول حمل لي الشهر الرابع حالياً بحس بتقل عندي روحت للدكتور قالي البيبي نازل تحت باخد حقن وتحاميل مثبت فيديوني ممكن اعمل ايه اخليه يرفع؟

1 تعليقات

العضوة: 1812621 , 1 year ago

ارتاحي ونامي ع ضهرك وارفعي رجلك ان شاء لله ربي يحفظلك جنينك